Update: Nieuwe Baan

Vandaag wil ik jullie iets leuks vertellen, in mijn vorige update vertelde ik jullie natuurlijk dat ik op de Beautyglossparty had gewerkt en dat ik 1,5 week later een sollicitatie had bij My Greatest Party. Toen was er afgesproken dat ik een proefdag mee zou draaien. Die proefdag was afgelopen zaterdag (11-06-2016). Β Ik moest werken op een communie van een jongetje. Ik vond het echt super leuk en het was heel erg gezellig omdat te doen.

Ik kan zeggen dat ik nu dus ook officieel ben aangenomen bij My Greatest Party, en ik ben er echt heel erg blij mee! Eindelijk weer een baantje na een hele lange tijd. Ik ben heel erg benieuwd wat voor leuke opdrachten en werk ik ga krijgen. Ik heb er in ieder geval veel zin in.

Dit was even een hele korte update tussendoor, omdat ik dit eventjes kwijt wilde en ik er heel blij mee ben!

 

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Update: Nieuwe Baan

Geef een reactie

