Get ready for summer #3

Helaas zijn de temperaturen al iets gedaald en regende het ook de afgelopen dagen, maar toch ga ik natuurlijk verder met de ‘Get Ready For Summer’! Deze week ga ik het hebben over heerlijke zomerse songs. Maandagochtend was ik in de sportschool en was ik heerlijk aan het luisteren via Spotify naar de Skyradio top 500 met zomernummers, daardoor werd ik geïnspireerd om het deze week te hebben over zomersongs. Ook weet ik dat vele nu hun tentamen/toetsweek hebben en zij vast wel wat vrolijkheid kunnen gebruiken. Hieronder heb ik een kleine selectie gemaakt van verschillende nummers uit de Skyradio top 500 die ik heerlijk vind om te beluisteren. Veel luisterplezier!!!

  • Moves Like Jagger –> Maroon 5 & Christina Aguilera

 

  • Zaterdag –> Blof

  • September ’99 –>  Earth, Wind, Fire

  • You’re the one that I want –> Grease

  • I got u –> Duke Dumont

  • We are Young –> Fun

Natuurlijk zijn er nog heel veel andere leuke nummers waarvan je echt een zomers gevoel krijgt. Deze bovenstaande nummers zijn allemaal al een aantal jaren oud, maar blijven super leuk om naar te luisteren.

Wat is jullie FAVO zomernummer??

Liefs Ariadne 🙂

Geef een reactie

