Aflevering #5: De familie

Een aantal weekjes geleden heb ik gefigureerd in de Vlaamse serie “de Familie”  en die aflevering was gisteren op de Vlaamse televisie te zien. Natuurlijk wilde ik hem zelf ook even zien, dus heb ik hem even teruggekeken en spotte ik mezelf pas in de laatste paar seconde de aflevering.

Screenshot_2016-06-13-22-38-47.png

De dag dat ik ging figureren in deze serie, liep alles net even anders dan gepland. De opnamen zouden van 08.30 tot 10.00 zijn. Maar om 9.00 was er nog niemand. Ook waren wij maar met 3 figuranten. Uiteindelijk was er iemand van de productie en die vertelde dat wij even ergens moesten gaan wachten. Uiteindelijk bleek dus dat de tijden verkeerd gecommuniceerd waren en dat wij eigenlijk pas vanaf 11.00 nodig waren tot ’s middags. Dus moesten we even onszelf vermaken en kregen we geld om wat te drinken ergens. Daarna werden we teruggeroepen en duurde de figuratie uiteindelijk maar 10 minuten.

En zoals jullie op de foto kunnen zien moest ik gewoon een beetje heen en weer lopen.

 

 

Dit was de aflevering voor deze keer! Tot snel!

 

Liefs Ariadne

Geef een reactie

