Update

Vandaag weer even een update tussendoor, er zijn namelijk weer veel verschillende dingen gebeurd de afgelopen maanden.

Laat ik beginnen bij mijn studie. Misschien heb ik dit nog niet helemaal goed verwoord hoe ik in mijn studie sta op dit moment. Op dit moment zit ik in de verlenging van mijn eerste jaar, ik ben namelijk geparkeerd. Dit houdt in dat ik mijn Propedeuse nog niet heb gehaald en dat ik een 2de kans heb gekregen om dit propedeuse wel nog te halen. Ik volg momenteel alleen de vakken die ik nog moet halen. Ik moet zeggen dat ik nu een beetje in het einde van die fase zit. Ik moest in totaal drie toetsen opnieuw herkansen en ik mag met trots zeggen dat ik er al 2 van de 3 gehaald heb. Ik moet er nu nog 1 herkansen en dat is, om precies te zijn, over  20 dagen. Ik ben dus al goed op weg en ben heel erg blij met de resultaten die ik tot nu toe geboekt heb.

Verder konden jullie al lezen dat ik een aantal weekjes geleden 2 dagen heb gewerkt op de Beautyglossparty. Dit was natuurlijk een mega leuke ervaring en heb zoveel geleerd weer. Ook heb ik die 2 dagen veel contacten gelegd. Ander halve week later ging ik op sollicitatie bij My Greatest Party, want ik wil graag bij hun gaan werken op hun kinderfeestjes. Daaruit is gekomen dat ik nu volgende week een dag mag proefdraaien en als het mij bevalt kan ik lekker aan de slag!

Ook hebben jullie waarschijnlijk al kunnen zien dat ik op mijn blog het een en ander veranderd heb, ik vond dat mijn blog toe was aan wat vernieuwing en aan een wat vrolijkere uitstraling, dus heb ik hem deze week even flink aangepakt. Ook kunnen jullie nu mijn tweets lezen en vind ik hem zo iets overzichtelijker.

Sinds 2 weken is het ook officieel bekend waar ik naartoe ga op vakantie. Hierover ga ik verder nog niks verklappen, omdat dat in een ‘Get ready for summer’ artikel komt aanstaande donderdag. Wel heb ik echt super veel zin in de vakantie en ben ik blij als ik mijn allerlaatste tentamen gemaakt hebt!

 

Dit was weer even een korte update!

Tot snel!

Liefs Ariadne

Geef een reactie

