Get ready for summer #1

De temperaturen stijgen alweer, de zon gaat steeds vaker schijnen, de dagen worden langer en het is dan ook bijna zomervakantie! Vanaf vandaag ga ik dan ook weer wat nieuws in het leven roepen op mijn blog, namelijk een ‘Get ready for summer’. De aankomende maanden ga ik het over van alles hebben wat te maken heeft met de zomer. 

Vandaag dan ook de allereerste ‘Get ready for summer’ en hierin ga ik een aantal geshopte dingen laten zien die heerlijk zomers zijn. Zelf ga ik 2 keer op vakantie, namelijk naar Dubrovnik en naar Thailand, dus heb ik dringend zomerspullen (voornamelijk kleding) nodig en met onderstaande dingen ben ik al lekker op weg. Onderstaande spullen is niet alles recent geleden gekocht is, maar ik vond het leuke zomerse dingen om even te laten zien aan jullie.

Ik wil beginnen met bovenstaand topje en kort broekje. Het witte topje komt bij de  H&M vandaan en valt wat wijder dan een gewoon hemdje. De witte kleur maakt het voor mij lekker zomers. Het korte broekje is van de Only en heeft een mooie lichtblauwe kleur met een neon oranje touw erom heen. Ik vind het zelf een mooi en stoer kort broekje die niet al te kort valt.

20160531_124948

 

Dan wil ik graag verder gaan met de schoenen die jullie hiernaast zien. Deze zijn toevallig vandaag binnengekomen via de post, aangezien ze deze kleur niet meer in mijn maat hadden in de winkel. Als ik eerlijk ben heb ik deze schoenen al een tijdje op het oog en wilde ik ze vorig jaar ook al, alleen wist ik dit jaar niet precies welke schoenen ik graag wilde. Het zijn deze dus geworden!

 

 

 

Dan heb ik verder nog dit leuke tasje gekocht van Elvys. Ik heb dit tasje al zo vaak ik meerdere winkels zien hangen, alleen wist ik steeds niet of ik hem echt wilde. Toch viel telkens mijn blik er weer op en heb ik hem dus gekocht vorige week. Sindsdien heb ik hem ook bijna elke dag gebruik en ben ik er echt heel erg blij mee!

20160531_125053

En dan tot slot wil ik jullie even mijn hele leuke nieuwe oorbelletjes laten zien. Ik heb nu sinds hele lange tijd weer hangertjes aan mijn zilveren oorbellen en daar be20160531_125244n ik heel erg blij mee! Het staat toch net weer iets vrolijker dan zonder die hangertjes.

 

Dit was het eerste artikel! Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk!

Tot snel!

Ariadne

2 gedachtes over “Get ready for summer #1

Geef een reactie

