Week of fame: GTST

GTST figuratie.png

Zoals jullie vorige week al konden lezen, was ik te zien in Goede Tijden Slechte Tijden als figurant. Ik zou officieel in 2 afleveringen te zien zijn, maar dat waren er maar liefst 3!

Ongeveer 8 weken geleden heb ik een dagje meegelopen op de set van GTST. Zoals jullie nu inmiddels wel weten is dat ik vaker figuratie-opdrachten doe en dat ik er nu weer meer mee bezig ben. Helaas mocht ik over deze opdracht niks loslaten, vandaar dat ik er nu een artikel overschrijf.

Ik heb eind maart deze opdracht gedaan en natuurlijk was dat weer een hele ervaring. Wat ik voornamelijk heel leuk vond is dat ik figureerde met een heel klein groepje. Stuk of 8 man, afgewisseld met jongens en meiden. Het is echt leuk om achter vele foefjes te komen hoe alles precies werkt. Ook leer je natuurlijk ook weer ontzettend veel nieuwe dingen.

Ik zal hieronder even alle aflevering nummers zetten, zodat degene die het willen terugkijken, het nog even kunnen zien!

GTST figuratie

Afleveringen 5376, 5378 & 5379

 

 

Tot snel!

Liefs Ariadne

 

2 gedachtes over “Week of fame: GTST

Geef een reactie

