Beautygloss party: Powered by Andrélon #1

 

BGP1.jpgBGP8.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vandaag was het dan zover. Om 8.45 was had ik mijn al mijn spullen klaar, haar gedaan en opgemaakt en was ik klaar om naar Amsterdam te gaan. Ik werd gebracht door mijn ouders, aangezien het een ramp was met het ov. Om 9.10 was ik bij Amsterdam centraal en zo’n 3 minuten later liep ik de Beurs van Berlage in. Over ongeveer 2 uur zou de party beginnen en er stond nu al een rij met mensen. Ik was zelf ongeveer 45 minuten te vroeg. Toen ik aankwam werd ik naar een grote ruimte gestuurd om daar mijn spullen achter te laten en ik werd eigenlijk gelijk aan het werk gezet. Blijkbaar hadden ze nog genoeg te doen binnen een uur tijd. Ik moet zeggen dat ik echt respect heb voor Hella en Isabelle. Er was namelijk zoveel stress, maar zij kwamen allebei zo relaxed over op een of andere manier.

Ongeveer 45 minuten later moest ik mij snel omkleden. De hostesses kregen een jurkje aan van Tailor Elbaz. Super leuke jurkjes waren het in een mooie pastel kleur. Om 11 uur gingen dat echt de deuren open. Er kwamen meteen heeeeeel veeel meiden naar binnen. Mijn eerste taak was muntjes uitdelen. Iedere bezoeker kreeg 3 verschillende muntjes, namelijk: grijs, roze en paars, die alle drie een andere betekenis hadden: macaron, limonade of popcorn. De muntjes uitdelen was goed te doen, wel waren er natuurlijk momenten van complete chaos omdat er dan heel veel mensen tegelijk kwamen. Maar over het algemeen ging het heel goed.

Rond 12.30 werd ik op pauze gezet. Ik ging snel naar boven om snel te lunchen en even te zitten. Na de lunch (die 15 minuten duurde) liep ik weer naar beneden en kreeg ik een nieuwe taak. Ik moest helpen bij de limonade omdat het daar één grote chaos bleek te zijn. En ik moet zeggen dat was het ook. Er stond een super grote rij en er waren te weinig mensen om iedereen snel limonade te geven. Maar al snel hadden wij dit weer onder controle met zijn allen en ging het uiteindelijk heel goed.

Zo’n 1.5 uur later werd ik meegenomen naar de voordeur van de Beurs van Berlage, ik mocht namelijk kaartjes gaan scannen, voor eventuele laatkomers. Daar heb ik ongeveer 45 minuten gestaan, daarna moest ik helpen met goodiebags uitdelen en daarna moest ik de beurs een beetje gaan vegen. Wat eigenlijk een leuker klusje was dan verwacht, ik kon namelijk lekker meeluisteren naar het optreden van SFB op het Hoofdpodium, dus dat was weer erg genieten. En voordat ik het wist was het al weer 17.00 en tijd om om te kleden en mezelf klaar te maken voor de Beautygloss party van ’s avonds.

De eerste dag was voor mij al een super leuke en toffe ervaring.

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Beautygloss party: Powered by Andrélon #1

Geef een reactie

