:)

Vandaag is het een dag om goed nieuws te vertellen! De afgelopen weken ben ik een beetje afwezig geweest op mijn blog, dit had meerdere redenen, onder andere omdat ik de afgelopen weken hard geleerd heb voor één bepaald vak. Namelijk Statistiek Kansberekening. Ik heb 4 weken geleden besloten om dat tentamen 7 april te maken. Dus zo gezegd, zo gedaan. Dus afgelopen donderdag maakte ik het tentamen en ik moet zeggen dat ik het behoorlijk lastig vond… MAAR.. ik mag zeggen dat ik hem gehaald heb! Wat heel goed nieuws is, want dat is weer een stapje dichter bij mijn Propedeuse 🙂

Verder zijn wij deze week thuis met de verbouwing gestart. Nieuwe kozijnen, nieuwe keuken enz. Ik ben echt heel benieuwd naar het eindresultaat.

Eigenlijk wil ik ook even zeggen dat ik niet meer heel veel op mijn blog zit omdat ik weinig op school ben. Ik ben voornamelijk thuis en daar bestaan mijn dagen uit voornamelijk leren en verder niks doen (of dingen die niet heel belangrijk zijn). Hopelijk heb ik aankomende periode meer dingen om over te schrijven op mijn blog. Want dat zou wel leuk zijn.

 

Ik hoop tot heel snel!

 

Liefs Ariadne

Geef een reactie

