Rome; Dag 2 01/03

Vandaag waren Roy en ik heel erg vroeg wakker, dat kwam wel mooi uit, want het ontbijt zou ook vroeg komen. Eerst gingen wij heerlijk douche en daarna kregen wij ontbijt op bed. Wat een luxe 🙂
image

Na het ontbijt hebben wij ons aangekleed en gingen wij op pad. Op de kaart van Rome stond een wandelroute aangegeven en toevallig kwam die langs alle plekjes waar Roy en ik heen wilde. Dus hadden wij gisteren besloten om die route te gaan lopen. Eerst liepen wij richting Piazza Cavour, dat was het plein waar wij gisterenmiddag ook al waren aangekomen. Daarna liepen wij door naar het Sint Pieters plein. Wat echt prachtig is om te zien. Het was gelukkig niet heel erg druk, wat het eigenlijk nog beter maakten. Na het prachtige Sint Pieters plein gezien te hebben, liepen wij verder. Onderweg kwamen wij nog zoveel mooie gebouwen tegen. Tussendoor gingen wij nog even langs verschillende souvenirwinkeltjes en even langs de supermarkt voor wat lekkers. Daarna vervolgende wij onze route weer richting Piazza Novana, Pantheon en tot slot langs Vila Medici en Vila Borghese. Natuurlijk hebben wij onderweg ook nog even ergens geluched. Roy en ik hadden een pizza Cuatro 4maggie gedeeld en een fles water. Bij Vila Borghese stopte onze voorgeschreven route.
image

image

Maar nu is het zo dat ik heel erg fan ben van het tassenmerk Camomilla, dat alleen in Italy te koop is. Dus ik had thuis van te voren even gekeken waar de winkels zaten in Rome. Dus we besloten om langs de eerste winkel te gaan die ik had geselecteerd op de kaart. Helaas viel de collectie een beetje tegen, dus was ik alweer snel uit de winkel. Toen liepen wij richting het hotel met een heerlijk ijsje. Aangezien het ook heerlijk warm weer was in Rome.

Toen we eindelijk in het hotel aangekomen waren hebben wij lekker gedouched en daarna gingen wij uiteten. Ik at gnochie, wat een soort pasta is. Ik had het nog nooit gegeten, maar het was heel lekker. Daarna hadden wij heerlijk gebakjes gehaald bij de taartenwinkel, waar wij ’s middags ook al lekkere taartjes hadden gekocht.
image

Het was een geslaagde dag!

Tot morgen.

Liefs Ariadne

Geef een reactie

