Rome, Here we come :)

Goedemiddag allemaal,

Vandaag heb ik leuk nieuws, heel erg leuk nieuws. Ik heb gisteren namelijk samen met mijn vriend een reis geboekt. Naar een stad waar ik zelf nog nooit geweest ben en wel heel erg nieuwsgierig naar ben. Namelijk zoals de titel al zegt: naar Rome. Ik ben heel erg benieuwd wat voor verrassingen deze prachtige stad met zich mee brengt. Dan zullen jullie jezelf wel afvragen wanneer deze leuke reis gepland staat?! Nou ik kan zeggen dat ik aanstaande maandag (29/2) in het vliegtuig stap naar Rome. Het is namelijk voor vele van hier uit de buurt vakantie (noord Holland) vanaf maandag. Helaas voor mij niet, maar heb ik nou even mazzel dat ik heerlijk vrij heb aankomende week. Ik verheug mij er al ontzettend op en ben druk bezig met voorbereidingen treffen. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte en zal ik uitgebreid verslag doen als ik weer terug ben van het midweekje weg.

Tot snel!

 

Liefs Ariadne

Geef een reactie

