Iets nieuws

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben kunnen zien zijn er een aantal dingen op mijn blog veranderd. Dit onder andere omdat ik een soort van nieuw begin wil met mijn blog. Ik ben nu al iets meer dan een jaar aan het bloggen en ik wil het vanaf deze maand meer gaan doen, dus regelmatiger. Ook wil ik het over meerdere onderwerpen hebben, zoals koken, fotograferen, vrije tijd en dat soort dingen. Gewoon onderwerpen/dingen die ik heel leuk vind om te doen. En ik vind dat daar een soort van ‘nieuwe’ start bij hoort. Dus vanaf vandaag een hele nieuwe cover van mijn blog en ook ander soort artikelen erbij. Natuurlijk hou ik jullie nog op de hoogte van al mijn avonturen in Maastricht. Maar omdat ik aankomend half jaar meer vrije tijd heb, wil ik het ook over andere dingen hebben die ik leuk vind. Daarom deze vernieuwing.

Er komt zo snel mogelijk weer een nieuw artikel online!

Liefs Ariadne 🙂

 

3 gedachtes over “Iets nieuws

Geef een reactie

