4 weken voorbij

Goedemiddag allemaal,

Vandaag is het alweer 11-02-2016 en ik moet zeggen dat de tijd erg snel gaat. Ik ben nu alweer bijna 4 weken thuis thuis en ik moet zeggen dat mij dat goed bevalt. Maar vanaf maandag begint het echte schoolleven weer. Ook al zal dat dit komende half jaar ook wel gek zijn, aangezien ik maar weinig lessen ga volgen op school en ik volgende week, 5 dagen praktijk ga lopen. Ik zal wel even een korte update geven over alles de afgelopen weken.

1e week:

De eerste week dat ik vrij was, voelde best wel gek. Van extreem veel leerwerk en ander school werk van de afgelopen 10 weken, naar helemaal niks. Maar dan ook letterlijk helemaal niks. Dat was zo gek. Die week was verder ook nog wel gek. Je dagen zijn opeens anders en het was heerlijk om ook echt helemaal niks te doen.

2e week:

De 2de week dat ik vrij was, ben ik maandags met Roy naar de Efteling geweest, want Roy was die week ook vrij. Het was een heerlijke dag (meer te lezen in het artikel hiervoor). Verder was dinsdags DE grote dag met alle schooladviezen. Ik wist van te voren sowieso al dat ik mijn P niet zou hebben. Maar de vraag was nog of ik met 51 credits op school mag blijven. En dat mag, ik heb nu een verlengde P onder voorwaarde. Verder ben ik die week nog naar Amsterdam geweest en had ik een 22 diner van de Nicht van Roy waar ik bij mee heb geholpen, wat ook zeer geslaagd was.

3de week:

Dit was een rustige week, ik ben dinsdag avond met mijn mams naar The Bodyguard geweest, verder nog met Alicia afgesproken en natuurlijk veel met Roy afgesproken.

Deze week:

Deze week verliep tot nu toe ook heel rustig. Vandaag is het donderdag en ga ik vanavond uiteten. Eergisteren heb ik met Sha afgesproken en lekker bijgekletst, want hadden elkaar al lang niet meer gezien. Verder moet in zondagavond weer naar Maastricht, want maandag begin ik om 06.45 met mijn Praktijkshift bij de Front Office.

 

Dit waren mijn afgelopen weekjes kort samengevat!

 

Tot snel!

 

Liefs Ariadne 🙂

 

2 gedachtes over “4 weken voorbij

Geef een reactie

