Sprookjes worden werkelijkheid

Het is maandag 25 januari, rond 9 uur en Roy en ik zijn er bijna helemaal klaar voor om gezellig een dagje weg te gaan. Namelijk naar de Efteling. Rond 09.30 vertrokken wij met de auto richting het pretpark in Kaatsheuvel. Het was ongeveer 1,5 uur rijden, maar inprincipe ben je er zo. Rond 11.00 aangekomen bij de Efteling, gingen wij even de auto parkeren ergens in een woonwijk en liepen wij het terrein van de Efteling op.
imageimage

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat geeft dat toch altijd weer een heerlijk sprookjesachtig gevoel als je daar loopt. We hadden snel de kaartjes laten zien, naar de toilet geweest en onderweg naar de eerste attractie. Wij waren lekker vroeg en op een doordeweekse dag, dus het was heerlijk rustig en de zon scheen heerlijk.

Ik kan zeggen dat ik vandaag iets heb gedaan wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Ik ben zelf niet zo’n type voor achtbanen en dat soort dingen. Maar vandaag heb ik dan toch 1 angst overwonnen. Ik ben namelijk in de bobsleebaan geweest. Ik moet er wel bij vertellen dat ik in eerste instantie met heel veel stress stond te wachten in de rij. Maar ik heb het toch maar mooi gedaan. Dit was tevens de eerste attractie waar Roy en ik ingegaan zijn. Daarna hebben wij nog andere attracties gehad. En aten wij rond half 4 een lekkere pannini. Rond kwart over 5 hadden wij de meeste attracties wel gezien en liepen wij richting de winkeltjes, ik heb nog een leuke blond- sneeuwwitje mok gekocht en toen wij richting de uitgang liepen hebben wij nog warme chocolademelk gedronken. Daarna liepen wij naar de auto en reden wij weer richting huis.

Tot slot zijn Roy en ik nog even lekker uiteten geweest met zijn tweeën. Het was een zeer leuke, gezellige en geslaagde dag!

 

Liefs Ariadne 🙂

Geef een reactie

