#hetleven

Vandaag was eigenlijk precies zo’n dag die dan net even anders loopt dan dat je gepland had. Ik kan vertellen, zo lopen tegenwoordig al mijn dagen sinds dat ik kerstvakantie heb gehad. Ik had absoluut vaker wat blogposten willen schrijven, maar ik heb het nog nooit zo druk gehad met van alles. Ik kan vertellen dat ik nu al dikke 2 weken geen vrije tijd meer heb en alleen maar aan het leren ben voor school (Oké, leren doe ik nu al 5 weken lang). Nu zit ik in mijn allerlaatste zware week van dit schooljaar. Namelijk de “herkansingsweek”. Ik had gehoopt dat ik minder herkansingen zou hebben dan ik op dit moment heb. Helaas is mijn tentamenweek vorige week niet zo heel goed volgens plan verlopen, waardoor ik er nog eens leuk 2 herkansingen extra bij heb gekregen. Maar jaa, we moeten er mee leven en hard verder gaan. Wel wil ik even kwijt dat ik afgelopen donderdag het even allemaal niet meer zag zitten. Ik sleepte mijn zesde herkansing binnen en wist gewoon even niet hoe en wat allemaal. Gelukkig hebben de mensen om mij heen mij te weten motiveren om afgelopen weekend hard te leren. Maar natuurlijk ook deze week zo hard mogelijk mijn best te doen en te knallen. Ook kan ik zeggen dat ik er vandaag ook even doorheen zat. Wel had ik gelukkig positief nieuws, want ik heb mijn Spaans 2 gehaald en daar ben ik behoorlijk trots op. Wel gebeurde er iets anders onverwachts, waarvan ik liever niet had dat dat gebeurde. Ik zou namelijk vandaag ook mijn Spaans 1 hebben, maar er was een grote miscommunicatie waardoor dat niet door ging en ik daar echt heel erg van baalde. Kortom: mijn dagen lopen niet meer volgens mijn planning op dit moment.

Dit artikel lezen jullie waarschijnlijk pas als het al woensdag is en er een nieuwe Leerdag voor mij is aangebroken. Ik moet eerlijk toegeven dat ik echt gesloopt ben en ik niet kan wachten totdat het maandag  18 januari 13.30 is. Aangezien ik dan klaar ben met al mijn toetsen en ik dan vakantie heb voor even.

Ik zal proberen vanaf nu mijn blog bij te houden. 

Liefs Ariadne 😃

2 gedachtes over “#hetleven

Geef een reactie

