Vakantie #1

Inmiddels is het alweer 23 december en heb ik kerstvakantie. Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat de afgelopen weken zo ontzettend snel voorbij zijn gegaan en had ik het zo in mens druk met school en andere dingen. Maar ja, nu is een periode aangekomen van rust en genieten. Wel moet ik zeggen dat ik meteen na deze vakantie tentamenweek heb, en ik dus gewoon veel moet leren in de vakantie. Maar daar ga ik wel lekker mee en ik loop zeker al  op schema met alles.

Ook ben ik vorige week verhuisd, hier komt nog een uitgebreid artikel over een deze dagen, maar dat was zeker een leuke dag. Roy was er ook gezellig bij en we hebben er met zijn 4en een leuke dag van gemaakt.

Verder is het heel gek om te beseffen dat mijn schooljaar er alweer bijna op zit. Ook dat is echt heel snel gegaan. Ik herinner mij vorig jaar rond deze periode nog als de dag van gisteren. Maar ja, we zijn nu toch echt een jaar later en er is in dat jaar zo veel gebeurd. Zowel leuke dingen als minder leuke dingen.

Ik heb echt heel erg veel zin in aankomende dagen, lekker met de mensen samenzijn waarvan je houdt en lekker genieten.

Ook ben ik erg benieuwd naar wat het nieuwe jaar mij zal brengen. Als het goed is kan ik over 3 weken zeggen dat ik mijn Propedeuse in mijn zak heb. Maar die weg er naartoe duurt alleen nog even… nog een tentamenweek, stedenrapport en herkansingen en dan afwachten… Afwachten tot het verlossende woord.

 

Bij deze wens ik iedereen alvast hele fijne feestdagen en een spetterend 2016!

 

Liefs Ariadne ❤

Geef een reactie

