Verhuizen #1 Ik heb nieuws

Goedemiddag allemaal,

Zoals jullie aan de titel al kunnen lezen is dat er staat “Verhuizen”. Voor iedereen die het niet weet, ik woon nu al bijna een jaar op de Campus in Maastricht. Maar ik moet deze in januari verlaten, aangezien dat maar voor een jaartje was. Dus ik moest opzoek naar een kamer/huisje. Gelukkig maakte Femke en haar ouders mij dit erg makkelijk. Ik hoefde namelijk zelf niet meer opzoek. Femke haar ouders hebben een gehele eengezinswoning gekocht en daar gaan Femke, Lotte en ik samen in wonen. ( het is het huis met de witte deur )

Ik weet dit al een tijdje, maar ik wilde het pas op mijn blog zetten nadat ik de officiële verhuisdatum zou weten. En sinds afgelopen week weet ik die ook. Ik ga namelijk op 16 december aanstaande (jaja, dat is nog minder dan 1 maand) de campus officieel verlaten.

Als ik eerlijk ben, ben ik echt blij als ik van de Campus af ben. Ik moet wel zeggen dat ik erg blij ben met mijn gang op dit moment. Er zitten namelijk stuk voor stuk leuke en gezellige mensen op de kamertjes hier. En ik ga jullie zeker missen. Maar het lijkt mij echt heerlijk om mijn eigenlijk plekje te hebben met minder mensen om mij heen.

Ik ga jullie persoonlijk op de hoogte houden van de verhuizingen en van alle dingen die wij nog gaan ondernemen wat met het huisje te maken heeft. We beginnen woensdag. Dan ga ik samen met Lotte en Femke naar de Ikea, om wat dingen te kopen voor in de woonkamer.

Tot snel!

 

Ariadne 🙂

Geef een reactie

