Update: Herkansingen, Tentamens, Vakantie enz..

Drukte, drukte, drukte…

We zitten inmiddels in de laatse week van Oktober en dat houdt in dat ik herfstvakantie heb. Helaas is dit een week later dan de rest van Haarlem en omstreken, dus het gevoel dat ik vakantie heb is een klein beetje gek. Ook wordt het steeds eerder donkerder buiten en dat is ook al aardig gek.

De afgelopen weken waren best wel druk. Het begon allemaal begin oktober al toen ik mijn eerste herkansing moest doen, namelijk Four Seasons. Ik was best bang voor die toets en zat er daarna ook aardig doorheen. Gelukkig kan ik achteraf zeggen dat ik deze herkansing heb GEHAALD, waar ik echt super trots op. In die zelfde week had ik ook mijn Duits assesment (mondeling), ik was goed voorbereid en ging deze absoluut knallen. Ik wilde namelijk voor mezelf iets goed maken voor Duits, aangezien ik mijn toets vorig jaar met een 6 had gehaald en ik weet dat ik veeel beter kan. Dus dat Asessement heb ik gehaald met een 8.

Daarna kwam er een week met heel weinig lessen, maar wel heel veel leerwerk, ik had namelijk die week er na tentamenweek, of ook wel vorige week. Ik kan niet precies uitleggen hoe mijn tentamenweek ging, ik heb er namelijk gemengde gevoelens over. Maar hopelijk heb ik alles gehaald. Ook had ik in die week mijn 2de herkansing, namelijk Kennistoets. Dat was echt heel veel leerwerk, en een grote toets, de vorige keer had ik hem niet af, nu gelukkig wel.

Mijn tentamenweek begon op maandag met meteen een pittig tentamen, namelijk MAC, en nee, dat is niet de afkorting voor dat leuke dure make up merk. Nee, de afkorting staat voor Management Accounting. Na dat tentamen gemaakt te hebben, ben ik boodschappen gaan doen en heb ik iets leuks bezocht. Daar later meer over op mijn blog πŸ™‚

De volgende dag had ik vrij, maar moest ik natuurlijk wel de hele dag leren. Deze dag begon al met een ochtend zonder internet, dus ben ik om 08.30 naar de conciΓ«rge gegaan om te vragen waarom internet het niet deed.  Gelukkig was het ongeveer een uurtje later opgelost en kon ik weer verder met leren.

Woensdags was een drukke dag, ik had eerst om 08.30 Statistiek tentamen en daarna om 11.00 mijn Kennistoets herkansing. Na die 2 tentamens was ik helemaal gesloopt. Dus ben ik op mijn bedje even inslaap gevallen. 45 minuten later werd ik wakker en moest ik weer verder leren voor mijn laatste tentamen, namelijk Marketing. Dat ben ik gaan doen en daarna ben ik wezen koken en een avondje niks gedaan.

Donderdags was ik ook vrij. Ik ben eerst wezen sporten met Sanne en daarna de hele dag weer Marketing wezen leren. ‘S avonds at ik lekker bij Sha en daarna heb ik weer genoten van een heerlijke vrije avond.

Vrijdags was dan gelukkig het laatste tentamen om 08.30. Lekker vroeg gelukkig, en ik kon daarna meteen heerlijk naar huis toe. Wat was ik toe aan vakantieregeling πŸ˜…
En sindsdien lekker genieten van de vakantie .

Liefs Ariadne 😊

Geef een reactie

