School is weer begonnen #3

Vandaag ga ik weer verder met deel 3 van mijn wekelijkse schooldagboek.

Deze week begon best rustig. Maandags begon ik weer om 10.00, dus dat houdt in dat ik zondagsavond terug naar Maastricht ben gegaan. Ook stond er op de planning dat ik vandaag met Femke naar de Lidl zou gaan, dus dat hebben we gedaan, alleen zijn wij daarna ook nog langs de Jumbo geweest, omdat wij merkten dat wij toch ook nog dingen bij de Jumbo moesten halen. Verder heb ik nog wat huiswerk gedaan vandaag en een beetje op tijd naar bed geweest.

Dinsdags was ook een rustige dag, ik had voor het eerst Duits vandaag en dat beviel me wel. ‘S middag was ik al op tijd uit en ben ik even alleen de stad in geweest. Nog op zoek naar een leuk cadeautje voor Roy aangezien hij donderdags Jarig is. Helaas was ik niet echt geslaagd dus was ik rond 17.00 weer richting de Campus gegaan. Ook had Roy vandaag kaartjes gekocht voor Valhalla, heb er zoveel zin in!!

Woensdags was echt een hele leuk dag, ik had namelijk Internship day. Ik heb meerdere presentaties gezien van verschillende hotel en ‘ s middags was er nog een markt waar allerlei kraampjes stonden en waar je dus ook weer heel veel informatie vandaan kon halen. Heb een hele leuke dag gehad.

Donderdags was Roy jarig en wat hij niet wist is dat ik hem ging verrassen, ik kwam namelijk onverwachts thuis! Eerst zat ik helaas wel een hele lange dag op school, maar daarna ben ik meteen naar Hoofddorp gegaan op mijn lieffie lekker te verrassen. En hij  vond het ook echt heel erg leuk dat ik er was. Toen zijn wij lekker uiteten geweest en daarna lekker wezen niksen.

Dit was mijn weekje alweer!

Tot volgende week

🙂 Liefs Ariadne

Geef een reactie

