School is weer begonnen #2

Allemaal nieuwe dingen…

Vandaag ga ik een korte samenvatting geven over week 2 van mijn nieuwe module.

Zondag 6 september moest ik helaas alweer richting Maastricht. Ik heb een heerlijk weekend gehad en ben nog steeds aan het nagenieten van mijn surprise part van afgelopen vrijdag. Rond 22.00 kwam ik aan op de Campus en ging ik lekker naar bedje toe.

De volgende ochtend werd ik op tijd wakker, want ik ga namelijk leren voor mijn herkansing. Daarnaast moest ik ook meteen aardig wat huiswerk maken voor de aankomende week. Verder had ik vandaag maar 2 uurtjes les en heb ik inkopen gedaan in de supermarkt voor aankomende week. Ook had ik vandaag een introductie college voor de open dag, aangezien die aanstaande woensdag is. Daarna ging ik eten, afwassen, douche en slapen.

Dinsdags was ook niet echt een  hele drukke dag, ik begon om 13.30 en was dus al om 15.00 klaar. Toen had ik ook van het bedrijf waar ik gesolliciteerd had een telefoontje gehad dat ik was aangenomen, achteraf heb ik trouwens wel besloten om het niet te doen. Na school pakte ik meteen de bus en reed ik naar het Vrijthof, om daar nog even een cadeautje te kopen voor mijn mamsie en te kijken voor Roy.  Rond 17.00 ging ik weer richting de campus, daarna eten en voorbereidingen treffen voor de Open dag. Moest mijn kamertje nog beetje opruimen enzo. Na dat alles ging ik lekker relaxen in mijn bedje en was ik helemaal klaar voor morgen.

Woensdags was het dan zover: de open dag. Ik had er echt super veel zin in. Ik had ’s ochtends eerst nog even hard geleerd en huiswerk gemaakt en ’s middags had ik weer sinds lange tijd mijn nette TDV aan.

Ik kan jullie zeggen dat ik het een GEWELDIGE middag vond en dat ik echt genoten heb van alle gasten die er waren en toekomstige Hotello’s. Ik hoop ook echt dat ik veel positieve informatie heb meegegeven aan iedereen. En ik kan ook zeker zeggen dat ik dit soort dingen zeker vaker zou willen doen.

Donderdags was eigenlijk rustig maar toch ook druk tegelijk. Donderdags is sowieso mijn drukste dag en ik haat sinds de basisschool al de donderdag, dus die duren nogal lang. En dit jaar is het mijn langste dag van de week. Gelukkih viel PGO (Probleem Gestuurd Onderwijs) vandaag uit, waardoor mijn dag enig sinds korter was dan normaal. Maar als nog was het een lange, saaie dag. Wel was mijn lieve mamsie jarig vandaag en ik vond het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag.

Vandaag was het gelukkig al weer vrijdag en kon ik na 3 lessen school heerlijk naar huis. Ik had het helemaal gehad en genoot heerlijk dat ik eindelijk weer naar huis kon. Helaas was er heel veel gedoe met de treinen. Dus moest ik van Maastricht naar eindhoven, van eindhoven naar Breda en van Breda naar Schiphol. Gelukkig haalde Roy mij op van Hoofddorp station. Daarna reden wij door naar mijn huis en gingen wij lekker uiteten bij Loetje.

Die was mijn weekje alweer!

Tot snel!

Liefs Ariadne 🙂

Een gedachte over “School is weer begonnen #2

Geef een reactie

