Vakantiedagboek Cavtat #11

Enjoy the Freedom

Het besef dat vandaag de allerlaatste dag hier is, is ontzettend gek. Ik heb een geweldige tijd gehad en heb er heerlijk van genoten. Ik vond het ook heerlijk dat mijn lieffie mee was en dat ik dit met hem heb kunnen delen en ik hoop dat dat nog vaker gaat gebeuren.

Maar…. Vandaag hadden wij nog een hele dag om te genieten en dat hebben wij zeker gedaan!

Om 09.30 hadden wij ontbeten en ons klaar gemaakt voor het laatste dagje strand. Roy en ik hadden een soort van planning voor vandaag gemaakt, want wij wilde nog wat dingetjes doen. Dus wij gingen eerst lekker zonnen en zwemmen en genieten. Rond 14.00 liepen wij nog even langs alle winkeltjes om de allerlaatste spulletjes te kopen die wij graag wilde en om te kijken of wij nog dingen zagen die wij eventueel wilde kopen. Ik kan zeggen dat wij na deze vakantie alle winkeltjes volgens mij meer dan 28 keer hebben gezien, dus wij kennen ze van binnen en buiten haha. Ook besloten wij om lekker op een lunch te trakteren. Dus wij hadden allemaal heerlijke dingen gekocht bij de KONZUM (supermarkt) en dat gingen wij heerlijk op eten op het strand. Wat wij ook hadden afgesproken was, dat wij niet heel erg laat naar het appartement wilde, aangezien wij onze spullen nog wilde inpakken en op ons gemak wilde douche en omkleden. Dus daarom gingen wij rond 16.00 al richting het appartement.

Doordat wij zo vroeg naar het appartement gingen, aten wij ook vroeg. En zoals elke vakantie hier, sluiten wij onze vakantie af bij Buffet Atlas. Met natuurlijk weer een heerlijk avondmaal.

IMG_4308

Daarna gingen wij nog een stukje wandelen en genieten van het prachtige uitzicht en van onze laatste avond hier in Cavtat voor dit jaar. Na dat de fot gemaakt was, gingen wij weer bij Atlas een drankje doen. Wat net zoals altijd weer erg gezellig is. 2 uur later liepen wij richting het appartement, want ik wilde graag sterren kijken, want er zou een meteorietenregen komen. Maar blijkbaar was dat heel erg laat ’s nachts en dus besloten wij om gewoon lekker naar ons bedje te gaan en te gaan slapen. Aangezien morgen ook een lange dag zou worden.

IMG_4294        IMG_4204

Slaap lekker

Liefs Ariadne 🙂

Geef een reactie

