Vakantie update #1 Een aantal dagen voor vertrek.

Hoe, wat en waar???!

Nog een aantal daagjes, dan is het zover. Dan vertrekking we naar de prachtige bestemming Cavtat. De aankomende week heb ik een aantal leuke updates over de vakantie op mijn blog. Vandaag de eerste updat en die staat helemaal in het teken van Cavtat en Dubrovnik. 

Ik ga dus op vakantie naar Cavtat, voor vele klinkt dit waarschijnlijk niet bekend in de oren, maar Cavtat is een plaats in Kroatië.  Als mensen dat horen Kroatië dan zeggen de meesten meteen; owhhh daar ga ik ook heen, of daar ben ik ook heen geweest. Maar wachten even…. Ik weet zeker dat jullie niet naar Cavtat zijn geweest. Weet waarom?! Voor veel Nederlanders is het niet echt een bekende plaats en ligt het eigenlijk te ver weg in Kroatië. Cavtat is namelijk ongeveer het meest zuidelijke puntje van Kroatië dat er is. Voor meer duidelijkheid zal ik even een foto van een kaart bij dit artikel doen om zo te laten zien waar Cavtat ligt in Kroatië.

  

Hierboven op de foto zijn jullie waar Cavtat ligt en dat het dus heel erg zuidelijk gelegen ligt.

We zitten nu een aantal dagen voor vertrek en er staan nog een aantal dingen op de planning. Vandaag ben ik nog even wezen shoppen met Roy, en morgen gaat dat avontuur verder, want dan gaan we naar Amsterdam. Verder moet ik zaterdagochtend nog naar de fysio en moeten er nog boodschappen gedaan worden, maar ook nog ingepakt worden. 

Ik kan wel vertellen dat mijn koffer zo goed als ingepakt is, dus daar hoef ik niet heel veel tijd meer in te besteden.

Snel komt de volgende update!
Liefs Ariadne ☺️😃

Geef een reactie

