Vakantiedagboek Beekbergen #4

En we gaan er weer van door 🚘 🐠

Vandaag werden Roy en ik weer wakker op de grond in de woonkamer. Alleen had ik niet zo lekker geslapen, dat kan onder andere natuurlijk omdat ik nog overal pijn had van mijn val. Maar het kwam ook omdat het vannacht keihard geregend en geomweerd had. 

Vandaag was het zo dat Roy en ik weer naar huis gingen. We gingen weer rond 10.00 ontbijten en daarna gingen Roy en ik heel snel even de spullen pakken en fietste we snel naar het zwembad, want Roy en ik wilde nog graag even zwemmen voordat we gingen. Na het zwemmen gingen Roy en ik douche en daarna de laatste spullen pakken en toen met een snel vaart richting Hoofddorp. 

Eenmaal in Hoofddorp aankomen, laadde we alle spullen uit de auto en gingen we even lunchen en een filmpje kijken. Daarna bracht Roy mij ongeveer rond half 4 richting huis, want Roy moest zelf werken die avond. 

Die avond heb ik thuis natuurlijk eerst mijn hele wilde verhalen vertelt 😂. En daarna ging ik met mijn mams lekker film kijken. Rond een uur of 22.00 ging ik weer richting Hoofddorp, om naar Roy te gaan.

Ik heb hele leuke dagen gehad!
Liefs Ariadne

Geef een reactie

