Vakantiedagboek Beekbergen #3

Het tandemavondtuur  πŸš² πŸš‘

Vandaag werden Roy en ik niet wakker in het stapelbed, maar op de grond. Voor degene die het gemist hebben waarom wij op de grond wakker werden: Roy en ik waren het stapelbed een beetje zat, dus hadden wij de avond ervoor besloten om de matrassen op de grond te leggen en in de woonkamerop de grond te slapen. 
Rond 10.00 zaten we met zijn allen aan de ontbijttafel. We zouden vandaag ongeveer 28 km gaan fietsen, dus een best wel korte toch eigenlijk. Maar daar kwam nog verandering in…. πŸ™ˆ

Omdat wij fietsen te kort hadden en ik dus op geen enkele huurfiets past, gingen we kijken of Roy en ik samen op een tandem konden gaan. Dus rond 11.00 hadden wij een tandem uitgezocht en gingen wij fietsen. Het was erg wennen in het begin. Eerst zat Roy voor op, maar het stuur stond beetje te laag en die kon niet echt hoger, dus ging ik voorop. Het was in het begin erg wennen, maar opgegeven moment ging het wel goed. Totdat wij bij een weg kwamen met Mulzand. Er stond al een bordje met dat er een Mulzand weg was. Dus naar boven fietsen was al niet echt te doen. Toen gingen we naar beneden, en ja hoor, Roy en ik vielen samen hard op de grond. Roy had niks, maar ik integendeel. Ik heb op mijn armen schaafwonden, ook op mijn benen en heb gigantische blauwe dikke plekken. Waar ik wel massel mee heb gehad, is dat ik niks aan mijn gezicht heb. Want ik ging namelijk zandhappen, ik ben namelijk lekker op mijn gezicht gevallen. Dus daar heb ik massel mee gehad. Maar helaas deed het wel heel veel pijn, maar ja, achteraf kan ik er gelukkig nog een beetje om lachen, ookal ben ik nu een week verder bijna en heb ik nog steeds heel erg veel last er van.

Na mijn ongelukje liepen we een stukje en daarna gingen wij weer verder op de fiets, alleen ging ik echt niet meer op de tandem, dus ging Roy weer op de fiets met het rekje voorop zodat ik lekker voorop kon zitten. 

We fietsen richting Eerbeek, wat ook vlak naast Beekbergen ligt. Daar gingen wij naar een drogisterij om even spulletjes te halen om te ontsmetten. Daarna besloten we iets verderop lekker te gaan lunchen. Het was echt heerlijk weer vandaag, dus wij zaten heerlijk buiten. 

Ik heb daar eerst een kop thee gedronken en een Panini Du chef gegeten, dat was met verse groentes en rauwe ham. Het was heerlijk. Nadat we gegeten hadden, reden wij nog even langs de Jumbo en daarna richting het huisje. 

‘ s Middags bleven Roy en ik in het huisje en gingen wij alvast koken, pasta met zalm, courgette, champignonnetjes en Philadelphia. Na het eten gingen Roy en ik Badmintonnen en daarna gingen wij het houtblok aansteken dat wij mee hebben gekregen van mijn mamsie. Helaas begon het rond 22.30 te regenen, dus gingen wij naar binnen. πŸ”₯

Ongeveer een uur later ging iedereen richting zijn bed en gingen Roy en ik onze bedden weer klaar leggen om ook lekker te gaan slapen.

Tot morgen 😊

Liefs Ariadne 

Geef een reactie

