Vakantiedagboek Beekbergen #2

Germany Here we come! 🚘

Vandaag was het de 2de dag in Beekbergen, dus ook de 2de keer dat ik wakker werd in een stapelbed. Oke, vandaag zal ik er maar niks over zeggen. Dat heb ik gisteren al genoeg gedaan denk ik. Vandaag stond er op de planning om een dagje naar Duitsland te gaan. Aangezien we vlak bij de grens zitten en het dus ongeveer 45 minuten rijden is.

Rond 10.00 zaten we weer aan de ontbijttafel met iedereen. Na het ontbijt pakte wij onze spullen en maakte we ons klaar om met de auto naar Kleve te gaan. Dit is een heel leuk klein stadje net over de grens en het is heerlijk om daar lekker rond te wandelen. Ik ben hier al een aantal keer geweest om lekker te shoppen bij de DM en Kaufland. Dat gingen wij vandaag dus ook weer doen. Rond 11 uur zaten wij in de auto richting Kleve, op de heenreis reed Roy en terugreis reed Mike.

We waren eerst heel erg lang opzoek naar een parkeerplaats, het was namelijk best wel druk. Ook al viel het is de stad zelf wel mee vond ik. Na een parkeerplaatsje gevonden te hebben liepen we eerst naar een keukenwinkel, waar ze echt van alles hadden. Daarna ging ik geld pinnen en richting de Douglas en DM. Daar heb ik wat dingetjes gekocht. Niet heel veel, omdat wij hier in de meivakantie nog waren geweest. Daarna zijn we ergens gaan lunchen en had ik een lekkere käsebrötchen. Daarna liepen we naar de parkeerplaats en reden we richting de Kaufland om daar boodschappen te doen voor donderdags.

Rond 15.45 reden we weer richting Beekbergen en we kwamen rond 16.45 aan in het huisje. Toen laadde we onze spullen uit en gingen we gewoon even chille en spelletjes spelen.😊

Het was eigenlijk de bedoeling om uiteten te gaan, maar omdat we eigenlijk niet precies wisten waar we wilden eten en wij niet heel veel trek hadden, hebben we uiteindelijk Chinees gegeten met zijn allen. 

Na het eten gingen Roy en ik naar het zwembad. Wij dachten dat het zwembad om 22.00 dicht zou gaan, maar hij ging al om 21.00 dicht en aangezien Roy en ik pas om 20.30 naar het zwembad gingen hadden we maar het kort om te zwemmen. Dus na een klein half uurtje gingen we weer op de fiets terug naar het huisje. Daarna gingen we douche en lekker niksen. 

Roy en ik hadden genoeg gehad van stapelbed, dus we gingen de boel een beetje verbouwen en we sliepen deze nacht lekker in de woonkamer op de grond. Hopelijk zouden we deze nacht lekker slapen 😇

Tot morgen 😃
Liefs Ariadne

Geef een reactie

