vakantiedagboek Beekbergen #1

Te grootte fiets of te kleine Ariadne?! 

Vandaag werd ik wakker in een stapelbed. Jaa mensen, jullie horen het goed. Een STAPELBED. Nu denken jullie vast: Ariadne, waar ben je?! Wat ik vergeten te vertellen was, is dat ik voor een aantal dagen naar Beekbergen op vakantie ben. Ik ben mee met de familie van Roy. Ik ben dus in Beekbergen en ik slaap dus in een stapelbed. Heel romantisch met zijn 2en πŸ˜‚.

Ook kan ik vertellen dat een stapelbed niet heel erg fijn slaapt. Okee.. Misschien ligt het ook een beetje aan het merk en type stapelbed. Maar dit bed ligt verschrikkelijk! πŸ˜•

Maar goed, ik wil niet al te lang stil gaan staan bij het bed. Laten we het hebben over hoe vandaag verlopen is. Ik kan vertellen dat ik een leuke dag heb gehad. 

Mijn dag begon om een uurtje of 09.00/10.00, dan moet ik er wel bij zeggen dat we toen aan de ontbijttafel zaten. Ik was zelf namelijk al eerder wakker. Na het ontbijt hebben we ons klaar gemaakt voor een aardig lange fietstocht. Namelijk van 40 km, achteraf bleek het zo te zijn dat we 48,47 km hadden gefietst. Om 11.00 vertrokken we richting de receptie, opzoek naar een passende fiets voor mij. De mensen die mij kennen, die weten dat ik een meisje ben van 157 cm, en dat ik dus behoorlijk klein ben. Dat betekend dat sommige dingen nogal moeilijk gaan. En ja hoor, dat was onder andere vandaag. Maar ja, was de fiets nou te groot of Ariadne te klein? Das nog maar de vraag hahah. OkΓ©, zonder dollen, ik ben gewoon te klein voor de fietsen die je hier kan huren, dus hadden we een andere oplossing bedacht. Ik ging namelijk 48 km lang bij Roy voorop het rekje van de fiets. Best een uitdaging, niet voor mij, maar voor Roy. Maar we hebben het allebei overleefd. Ik kan zeggen dat ik echt genoten heb van de route. We zijn langs zulke mooie plekjes geweest en het was heerlijk om er rond te fietsen.. Hmm, te zitten en niks te doen, kan ik beter zeggen hihihihi πŸ˜‡.

Rond 14.00 gingen wij even een lunchstop maken in Hoenderloo, heel klein dorpje/ plaatsje vlak bij Beekbergen. Daar heb ik een heerlijke tosti met tomaat, pesto en mozzarella gegeten. Na een uurtje ongeveer vertrokken we weer verder. 

Rond 16.30 kwamen we weer aan in Droompark Beekbergen, waar het huisje is. Daar gingen we een beetje uitrusten en ongeveer 2 uurtjes later gingen we lekker buiten eten. Gelukkig was het nog een beetje lekker weer om buiten te kunnen eten. 

‘ s avonds gingen we niet heel veel doen, omdat we pas laat klaar waren met eten. Roy en ik gingen nog een film uitzoeken om te kijken en daar gingen we slapen in het stapelbed. We maakten ons klaar voor de nacht.
Liefs Ariadne 

Een gedachte over “vakantiedagboek Beekbergen #1

Geef een reactie

