Maandag 06/07

Soms heb je van die dagen, dan reis je met het openbaar vervoer en dan gaat de hele wereld eigenlijk aan je voorbij. Maandag was weer eens zo’n dag. Zoals jullie misschien al gemerkt hadden, was zondag mijn laatste praktijkweek dag en had ik maandag alleen nog 1 tentamen. Ik kan met een opgelucht gevoel zeggen dat ik mijn tentamen met een 6.8 gehaald heb, dus ik ben erg blij. 

Maar goed, even terugkomend op het eerste. Ik zat maandag in de trein onderweg naar haarlem, heerlijk naar huis en het chille is, dat ik voorlopig niet meer terug hoef naar Maastricht, omdat ik namelijk vakantie heb. Dus ik zat heerlijk te chille in de trein, met mij. Laptop op schoot en spotify aan en mijn koptelefoon op, met de hoop dat de treinreis snel voorbij zou gaan. Maar ja.. Ariadne dacht dat natuurlijk en wat gebeurt er.. De treinreis duurt natuurlijk wel lang. Want we moesten opeens de trein verlaten met zijn alle bij Den Bosch.. En ik zat helemaal in dromenland achter mijn laptop  met keihard muziek aan. Totdat iemand zei dat ik de trein moest verlaten. 

Het enige wat ik kon doen opdat moment was NS uitschelden. Dit soort dingen gebeuren mij altijd de laatste tijd en het is verschrikkelijk. 

Na 1,5 a 2 uur op Den bosch centraal gewacht te hebben, kon ik uiteindelijk de intercity richting Amsterdam nemen. Gelukkig kwam ik Simon nog tegen. Dus konden we lekker samen verder reizen. 
Gelukkig hoef ik aankomende tijd niet meer naar Maastricht te reizen of terug naar huis, aangezien ik nu heerlijk vakantie heb 😍
Ik wens iedereen een fijne vakantie!
Liefs Ariadne

Een gedachte over “Maandag 06/07

  1. Vlindersannie

    Ik wens jou ook een hele fijne vakantie lieffie! Ik verheug mij op onze vakantie met z’n 4tjes, heerlijk in Cavtat 💕💕 Liefs mamsie😙

    Like

Geef een reactie

