Heeeeeeey

Na een hele lange tijd weer een artikeltje op mijn blog. En ik zal maar eens beginnen met een update. Ik heb al een hele lange tijd niks meer geschreven en dat gaat absoluut veranderen. De afgelopen weken waren zo inmens druk… maar nu is de rust gekomen. Ik heb namelijk vandaag mijn allerlaatste praktijk dag afgesloten in de Housekeeping en ik kan zeggen dat dit echt de aller leukste praktijkweek was. Ondanks de hele warme dagen en dat ik me kapot gezweet en gewerkt heb. Maar ik kan nu officieel zeggen dat het over is. Morgen alleen nog een tentamen en dan kan ook Ik zeggen dat ik VAKANTIE heb! Owhh, wat klinkt dat woord toch ontzettend goed. Ik ga deze vakantie echt genieten en zo min mogelijk doen. Ik ga voornamelijk slapen denk ik. Sinds dat ik hier op school zit en ik op de campus woon heb ik zoveel slaap te kort opgebouwd…  Dus dat wil ik lekker even gaan inhalen.

Verder kan ik zeggen dat ik het afgelopen jaar chaotisch, leerzaam, druk, slopend, maar voornamelijk ook heel leuk vond. Ook kan ik zeggen dat ik trots op mezelf ben. Ik ga met 3 herkansingen over naar Module 2. Dus ik ben tevreden. Die herkansingen ga ik gewoon even knallen in module 2 en dan ga ik helemaal voor mijn P.

Ook kan ik echt niet wachten totdat ik op vakantie ga. Ik heb er echt zoveel zin in. Heerlijk zon, zee, strand en … COCKTAILS hahahah

Jaa.. deze vakantie wordt nog meer genieten dan voorgaande jaren.. Dat weet ik in ieder geval wel. Ik ben zoveel geestelijk als lichamelijk helemaal kapot. Dus het wordt absoluut tijd dat ik even lekker ga uitrusten en er van ga genieten!!

Maar nog eerst het tentamen van morgen rocken en dan om 14.00 mag ik officieel zeggen dat ik ZOMERVAKANTIE heb!!

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Heeeeeeey

Geef een reactie

