Trowback: Hoe het begon

Ik zit inmiddels alweer bijna 5 maanden op school en als ik eerlijk ben gaat de tijd echt ontzettend snel. Ik herinner de eerste dag dat ik hier kwam binnenwandelen met mijn campuskamersleutel als de dag van gisteren. Nu zijn we inmiddels 5 maanden verder en heb ik vandaag de allerlaatste dag van mijn 3de praktijkweek alweer. Nog ongeveer een maandje en mijn eerste Module zit er al weer op.

Ook zijn we inmiddels druk bezig met leren voor verschillende tentamens/mondelingen en zijn we helemaal gewend aan het school terrein. Ook woon ik nu ongeveer 5 maanden op mezelf, en het is best moeilijk en zwaar. Maar ook wel weer goed. Je leert veel nieuwe dingen en je doet veel nieuwe ervaringen op. Ik wist dat je binnen  een korte tijd veel kan leren. Maar ik wist niet dat ik zo veel nieuwe dingen zou leren en zoveel nieuwe ervaringen op zou doen binnen zo’n korte tijd.

Hieronder zien jullie een aantal leuke foto ’s van de afgelopen maanden

IMG_2531 IMG_2585 IMG_2587 IMG_3378 IMG_2866IMG_3029IMG_3633IMG_3623

 

Nog een hele fijne avond!

 

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Trowback: Hoe het begon

Geef een reactie

