Weekend is coming #Time

Het is donderdagavond, laat in de avond. Het besef dat ik natuurlijk alweer veel te lang niks meer van mij heb laten horen is best wel ver te zoeken. Ik kan jullie vertellen dat ik het aardig druk heb. Maar met wat?! Eigenlijk met alles. School gaat goed, maar het vergt belachelijk veel energie en tijd van mij. Het vreet mijn lichaam leeg zeg maar..

Ik kan jullie ook wel vertellen dat ik echt dood op in mijn bedje lig, met best harde muziek op de achtergrond. Die niet bij mij vandaan komt, maar van Amphy.

Die muziek boeit me eigenlijk weinig, ik heb mijn eigen muziek op en probeer al mijn overige energie te stoppen in dit berichtje, maar als ik eerlijk ben is dat aardig lastig. Met de zomervakantie in zicht, wordt de druk hier op school alleen maar groter. Zo had ik 3 weken geleden mijn eerste schriftelijke tentamen en ik mag blij zijn met het resultaat. Ik heb hem gehaald met een 6.5. Ook heb ik die week gehoord dat ik een RV voor mijn restaurantpraktijk had. Dus dat eerste gedeelte heb ik afgesloten.

Ja.. en nu?! Ik kan inmiddels vertellen dat morgen alweer mijn laatste praktijk dag is van mijn 2de praktijkweek. En als ik echt eerlijk ben, ben ik echt blij als die dag is afgelopen. Ik ben shift leader deze praktijkweek en dat heeft me ook veel energie en tijd gekost. De aankomende dagen zou dat ook nog zo zijn, aangezien wij nog een presentatie erover moeten houden en er een F&B tentamen over moeten doen.

Gelukkig ga ik morgen heerlijk naar huis.

 

Een weekje later.

inmiddels kan ik zeggen dat ik meivakantie heb en dat ik mijn beoordeling van mijn praktijkweek alweer terug heb. Ik ben heel erg trots op mezelf, ik heb namelijk een EXCELLENT gehaald voor 4S praktijkweek en dus ook tevens mijn Shift Leader week. Ik ben er heel erg blij mee. Inmiddels heb ik ook het F&B tentamen gehad en kan ik zeggen dat die behoorlijk moeilijk was. Hopelijk heb ik hem gehaald!!

 

Maar nu eerst nog vakantie @home

 

Liefs Ariadne ❤

Een gedachte over “Weekend is coming #Time

Geef een reactie

