Let it shine #Pasen

Een hele goedemorgen allemaal,

Het is weer lekker woensdag en de week gaan sneller dan gedacht. Vorig weekend was het Pasen en wat heb ik genoten zeg. Ik heb een heerlijk weekend in Haarlem gehad en het is jammer dat het alweer voorbij is natuurlijk!

Ik was vorige week lekker vrijdags vrij vanwege goede vrijdag, die vrijdag heb ik mijn lieffie verrast me een lekkere lunch en ging ik daarna naar de kapper. Heb er een flink stuk aflaten halen van mijn haar zodat ik voorlopig even niet meer naar de kapper hoef. (wees gerust, mijn haar is nog steeds heel erg lang hoor) Daarna heb ik wat aan school gewerkt en ging ik mee in de auto met mijn vriend en gingen wij rondjes rijden omdat hij net zijn rijbewijs heeft gehaald. Ook zijn wij richting Bloemendaal gereden en hebben wij daar gegeten bij Peper’s pannenkoekenhuis. Was erg lekker en gezellig. Daarna reden wij terug naar Hoofddorp en gingen wij naar de film Focus, die sinds kort in de bioscoop draait. Ik vond het best wel een goede film, maar wel een apart verhaal. ‘ s avonds bleef ik bij Roy slapen en de volgende dag had ik een lekker ontbijtje van hem gekregen. Rond een uur of 12 werd ik naar huis gebracht, zodat wij allebei nog wat aan school konden doen. Smiddags ging ik met mijn ouders nog even weg. ‘ s avonds rond een uurtje of half 10 kwam roy weer langs, we hebben lekker film gekeken en daarna ging hij weer naar huis. De volgende ochtend was et eerste paasdag. Na een best uitgebreid paasontbijt ging ik me aankleden en optutten want rond half 2 reden wij richting ijmuiden om daar bij Duin en kruidberg lekker te high tea’ en. Het was erg veel en lekker en super gezellig. Daarna maakte wij een wandeling door het bos. De zon scheen en het was echt heerlijk weer. Daarna gingen wij naar huis en daar hebben we nog wat tv gekeken en nog wat avondgegeten en toen bleef roy lekker slapen. De volgende ochtend hadden wij weer een paasontbijt en daarna gingen mijn ouders en ik richting Maastricht, want ze gingen mij wegbrengen. Heerlijk even een weekje niet met de trein. Want ik werd afgelopen vrijdag door mijn lieffie opgehaald met de auto.

Wat een leuk en druk weekend was dit. Ik heb genoten!!

Liefs Ariadne

   

 

Geef een reactie

