Lang geleden

Okee , ik weet dat ik niet echt meer veel schrijf en ook niet regelmatig. Het is namelijk behoorlijk druk. Gelukkig heb ik vandaag mijn 2de engels mondeling afgerond en gelukkig gehaalt. Waar ik ontzettend blij mee ben!! Ik was namelijk behoorlijk zenuwachtig voor deze mondeling. Ook is daardoor de druk van dezs week wat minder geworden. Er zijn genoeg dingen te doen. Veel hw voornamelijk. Ik heb donderdag nog een restauranttentamen, de allereeste officiele tentamen. En als ik eerlijk ben… Ik ben erg benieuwd. 

Ook krijg ik als het goed is deze week mijn beoordling van mijn praktijkweek, ben zoooooooo nieuwsgierig, ik zal het dan snel mede delen.

Dit weekend is het ook pasen, eerlijk gezegt was ik het al bijna vergeten, maar ik ben wel lekker een lang weekend vrij 😍 .  Wij gaan op eerste paasdag lekker high tea’en. 

Verder is het weer echt super slecht hier. Het stormt al de hele dag en het is gewoon niet lekker om buiten te zijn. Helaas helaas helaas.

Hmm, eventjes denken.. Dit weekend was niet heel erg druk opzich. Zaterdagavond was ik met alicia naar 50 shades of grey geweest, en als ik eerlijk vond ik het nog best wel een goeie film met een goed verhaal. Alleen jammer van het open einde…  Maar ik vond de film boeiender dan ik had gedacht. Verder ben ik nog met mijn vriendje geweest en heb ik veel hw gedaan voor deze week. 

Morgen is het gelukkig al weer woensdag en ben ik de hele middag vrij en dan kan ik weer lekker LEREN woeeeehooeee.  En dan donderdagavond weer lekker naar Haarlem toe, naar mn thuisje, ouders en vriendje. 

  

Tot snel allemaal! 

Liefs Ariadne πŸ’€

Een gedachte over “Lang geleden

Geef een reactie

