bussy weeks

Heeey Allemaal,

Wat een heerlijk weer is het de hele week al. Helaas vandaag niet 😦 Wat een beetje tegenvalt helaas. Ik heb er nu 2 diensten opzitten en ik moet zeggen dat het tot nu toe bevalt. Het is behoorlijk zwaar, het zijn namelijk hele lange dagen. Maar gek genoeg is het niet zo heel erg druk. Vandaag komen er tot nu toe alleen 2 tafels van 2 personen, dus dat ik zeker te doen. We staan er met een leuk team, dus dat moet ook goedkomen. Het leuke van deze praktijkweken is eigenlijk ook dat je je klasgenoten/collega’s ook beter leert kennen. Wat super leuk is om mee te maken.

Naast mijn praktijkdagen ben ik voornamelijk bezig met hw maken. Ja… ik heb dan misschien wel praktijkweek, maar dat betekend niet dat je dan niks voor school moet doen, dat gaat ook gewoon door.  En het is natuurlijk belangrijk om dat bij te houden.

En verder gewoon genieten van het lekkere weer en van de vrije tijd. Maar voornamelijk ook uitrusten, want je bent kapot na zo’n shift!! Dat kan ik jullie iig wel vertellen. Gisterenavond was echt een super leuke avond! Ik had gepland 1 vaste tafel, maar er kwamen nog wat random mensen, waaronder ook Duitsers.. super leuk vond ik zelf, kon ik een beetje mijn duits ophalen en verbeteren. Zo leer je er namelijk heel erg van als je er zelf zo mee bezig bent.

Verder ben ik benieuwd hoe vanavond verloopt, ik hoop een beetje hetzelfde en dat we een beetje op tijd klaar zijn.

foto
Vrolijkheid voor de school #Zomersgevoel

Fijne Dag nog en tot snel 🙂

Ariadne

Geef een reactie

