Schoolstuff

Goedemiddag allemaal!

Vandaag is het donderdag 12 maart en ik kan vertellen dat het echt heerlijk weer is. Helaas heb ik de hele dag school gehad, maar okee. Het is heerlijk dat de zon ff schijnt en gewoon het idee dat het eigenlijk al te warm is om van je Campus kamer naar de school te lopen met een jas aan. Heerlijk je zonnebril op en een prachtig uitzicht op het mooie Kasteel. 

De afgelopen dagen waren lang, maar niet alleen lang, je krijgt ook nogeens heel veel informatie, waardoor je eigenlijk na zo’n hele dag school helemaal kapot bent. Maar ik heb wel weer inmens veel geleerd in een korte tijd. Maar eerlijk gezegd ben ik wel blij als deze week voorbij is. Gelukkig nog maar 1 dagje. Dan heerlijk een lang weekend en dan gaat de allereerste officiële praktijkles beginnen.

Dit weekend ga ik heerlijk genieten van de tijd die ik doorbreng thuis en met mijn lieve vriendje. Ook ga ik zaterdag naar Lucia om naar de open les te kijken. Ik ben blij als ik heerlijk thuis ben. Morgen na school trek ik een sprintte naar mijn kamer, spullen pakken en wegwezen🏊 

Het is maandag middag, het weekend is voorbij en ik zit weer in de trein naar Maastricht. Mijn praktijkperiode gaat beginnen. Ik heb een heel leuk weekend achter de rug, veel dingen gedaan, en zeker leuke dingen. Nu weer even hard werken en dan zaterdag komt mijn lieve vriendje mij een bezoekje brengen in Maastricht. Waar ik nu al heel veel zin in heb. 

Ik begin morgen met een ochtend dienst. Van 06.30 tot 16.00, best lang, maar moet te doen zijn. Verder heb ik deze week avonddiensten, van 16.00 tot sluit. Daarvan weet ik al dat ze behoorlijk zwaar zijn. Want ik heb in mijn dienstweek alleen maar avonden in het restaurant gedraaid. 

Deze aankomende weken worden druk, maar zeker erg leerzaam.  Het zijn lange dagen met veel nieuwe dingen. Maar het gaat zeker goedkomen allemaal. 

Ook wil ik weer wat meer dingen op mijn blog gaan posten, wat meer artikeltjes, fotootjes enzo. 

Maar nu eerst nog even reizen naar Maastricht!

Byebye, have a Nice day 🍷

Ariadne





Een gedachte over “Schoolstuff

Geef een reactie

