Normal day #10

Vandaag weer eens een Normal day. Niet perse over alleen vandaag maar ook over gisteren. Wat een drama. Ik was van plan gisteren terug naar Maastricht te gaan, na een heerlijk weekendje thuis. Maar ik had wel om 11.00 Spaanse les, dus ik had gepland om rond 06.00 de trein te pakken op Haarlem station. Zo gepland, zo gedaan. Dus ik om 06.06 in de trein richting Amsterdam, kom ik daar aan er staat er dat ALLE treinen richt Utrecht en Maastricht uitvallen. Dus ik snel opzoek naar een alternatieve route, moest ik via weesp, Hilversum naar Utrecht. Na 1,5 uur aangekomen te zijn op Utrecht. Stond daar dat ook alle treinen uitvielen richt het zuiden van het land en dus naar Maastricht. Wat vreselijk. Daar ook 1,5 uur vast gezeten en inmiddels mijn Spaans les gemist. Toen uiteindelijk op de trein gestapt richt ’s Hertogen Bosch en daar over gestapt op de trein naar Maastricht. Eindelijk na 6,5 uur kwam ik aan op mijn campus kamer. Ik was helemaal kapot!

Wat een dag was dit. Vreselijk! 😦

Dinsdag 3 Maart:

Vandaag is het Dinsdag en ik heb vandaag mijn Engels presentatie gehad en ik kan met opluchting zeggen dat ik hem heb GEHAALD met een 7!! Super blij, mijn allereerste studiepunt is binnen! Super blij dat ik hem gehaald heb, was best spannend zo’n eerste ‘toets afname’ voor studiepunten. Was ook best wel een beetje zenuwachtig. Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan!

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Normal day #10

Geef een reactie

