Update #1: Kamer en de rest

De afgelopen weken hebben jullie wel al kunnen meekrijgen dat ik natuurlijk ben verhuisd naar Maastricht. Inmiddels zijn wij nu een maand verder en heb ik steeds meer van mijn kamer een eigen plekje kunnen maken. en dat is natuurlijk wel leuk om een beetje te laten zien.

blog

 

Dit is het deel waar mijn bed staat. Er hangt een prikbord en daarop wil ik steeds meer foto’s gaan op hangen. Ook hangt er aan die muur mijn hele grote spiegel, waar iedereen stiekem wel heel jaloers op is πŸ™‚ Verder hangt er een slinger met lampjes, dat geeft het een hele leuke en gezellige sfeer. Ook staat er een soort kastje nog onder mijn spiegel met wat spulletjes erop. En zoals jullie kunnen zien hangen mijn Spitzen er natuurlijk.

 

 

 

Vandaag is het Woensdag 25 Februari en heb ik er alweer 3 dagen school opzitten. Tot nu toe bevalt het wel echt heel erg. Het is wel veel, niet perse de colleges ofzo, maar gewoon de zelfstudie die je moet doen. Das gewoon best wel pittig. Maar met het goede planwerk moet het echt wel gaan lukken. Nu vandaag nog aardig wat hw gaan doen en verder beginnen aan mijn En Engels Presentatie voor mijn allereerste studiepunten. Dus dat is best wel spannend, maar wel een super leuke opdracht.

 

Nou, ik ga maar eens aan de slag!

 

Liefs Ariadne

Geef een reactie

