Normal day #9

Vandaag is het echt een gekke dag. Het is zaterdag, okeee, daar is niet echt iets heel geks aan. Maar het gekke is, ik heb van zaterdag tot donderdag vakantie gehad en vandaag heb ik school. Jaa, jullie lezen het goed, ik heb school. Gisteren ben ik hier weer aangekomen op de campus en het was angstaanjagend stil hier. Het was donker en verschrikkelijk stil. Niet dat dat zo vervelend is. Maar het is zeg maar niet normaal voor hier 😀 Gisterenavond had ik ookal dienst. Het is echt gek dat je op vrijdag weer naar school toe moet na je vakantie. En wat dan helemaal gek voelt als iedereen in de buurt van Haarlem en omstreken vakantie krijgt als jij weer naar school moet. Dat voelt eigenlijk gewoon heel stom. Maar jaa niks aan te doen.

Wat misschien ook wel grappig is, is dat ik net boodschappen ging doen en ik de hele tijd bezig was met hoeveel saldo ik nog op mijn OV zou hebben. Was ik compleet vergeten dat het vandaag zaterdag is en ik dus GRATIS kan reizen, vanwege mijn weekend abonnement. Dus kortom ik kon gratis reizen.Wat natuurlijk alleen maar voordelig is.

Maar jaa, vandaag is de allerlaatste dag van mijn ‘dienstweek’, dus dat houdt in dat ik vanaf maandag start met mijn theorielessen. En het betekend dat ik mijn eerste praktijkervaring gehad heb. En om eerlijk te zijn is het mij bevallen. Het is zwaar, maar dat hoort erbij. Maar ik heb deze eerste ‘dienst’ tijd ervaren als een hele goede week. Ik heb nu al super veel geleerd en dat bij het idee dat dit de eerste week was en we er ook nog theorielessen krijgen waarbij wij ook nog heel veel gaan leren.

 

Inmiddels is het 02.00 en kan ik vertellen dat ik KAPOT ben, maar dan ook echt gesloopt. Ik ben net een uurtje terug van mijn dienst. Het was echt een super leuke avond. Het was druk, chaotisch en hectisch. Maar o zo leuk om te doen. Het waren leuke en gezellige mensen waarmee je ook leuk even een praatje tussendoor mee kan doen. Jaa ik vond het echt heel erg leuk en het was een topavond om mijn dienstweek mee af te sluiten.

 

Nu ga ik lekker slapen en genieten van mijn dagje vrij morgen, En dan weer hard aan de slag tijdens mijn theorieweek volgende week.

Slaap lekker en tot snel!!

 

Liefs Ariadne 🙂

Geef een reactie

