Normal day #8

Vandaag is het woensdag 11 februari en ook mijn allereerste schooldag. Ik begin met een ‘Dienstweek’ wat dus inhoud dat ik in het hotel werk. Ik heb diensten van 16.00 tot sluit. Vandaag moet ik eerst nog even mijn schooltenue halen, want die was veel te groot en moest dus vermaakt worden. Die moet ik zometeen maar even gaan ophalen. Verder ga ik een beetje mijn kamertje inrichten want ik had nog wat nieuwe spulletjes gekocht voor in mijn kamertje die ik nog een plekje moet gaan geven.

Afgelopen weekend was ik heerlijk in Haarlem. Lekker even bijkomen van de zware maar hele leuke Boost Camp. Ik was helemaal kapot. En ik heb er ook een verkoudheid aan over gehouden, maar het was wel een hele leuke ervaring!!

Gisterenochtend werd ik lekker wakker naast mijn vriendje en toen had hij een cadeautje voor mij. En het is echt heel erg leuk! Het is namelijk een kookboek speciaal voor studenten.

 

dj1

 

 

 

Dit is het hele leuke kookboek dat ik heb gehad van Roy. Ik ben er heel erg blij mee en hij ligt lekker op mijn bureautje. En ik ga er zeker gebruik van maken.

 

 

 

 

 

Vrijdag 13 Februari;

Inmiddels is het al vrijdag en heb ik er al 2 dienstdagen opzitten. Woensdag was mijn allereerste dag in de bediening. Ik vond het heel erg leuk om te doen. Maar was daarna wel helemaal kapot. Het werk is zwaarder dan je denkt. Gisteren stond ik achter de bar Le Coin. Het was erg rustig. Maar zeker ook weer een rijke ervaring. Ook voor het eerst mijn biertje getapt 🙂 En natuurlijk ook weer een hele hoop geleerd. Vanavond word het wel wat drukker. Er komt een groep van 32 man en 1 2tje. Maar het moet makkelijk te doen zijn.

En wat ga ik doen na deze avond?! Heerlijk vakantie vieren. Ik heb tot en met donderdag Carnavalsvakantie… Ja mensen CARNAVALS vakantie.  Ik zit natuurlijke nu in het zuiden van het land en daar wordt volop Carnaval gevierd, vandaar dat ik 1 week eerder vakantie heb.

 

Nog een fijne dag!

 

Liefs Ariadne :3

Geef een reactie

