Het is begonnen!

Gisteren was het dan echt zover. Al mijn spullen waren gepakt en het was tijd om naar Maastricht te rijden. Met een boedelbak vol spullen en een auto VOL met spullen, was ik er wel klaar voor denk ik. Rond half 10 reden wij van huis weg. Eerst nog even langs de Vomar en langs de Action geweest voor nog wat spulletjes. Daarna reden wij door naar Maastricht. Eerst zouden wij gaan lunchen, maar daar was eigenlijk een beetje kort dag voor. Dus zijn wij meteen doorgereden naar de school.

Rond 13.00 kwamen wij daar aan en toen heb ik mijn kamersleutel gehaald en zijn wij richting mijn Campuskamer gegaan.

kamer4             kamer         kamer2    kamer1

 

Dit was mijn kamer toen hij leeg was. Ik ben heel blij met mijn kamertje, zeker nu ik weet hoe hij er nu uitziet.

’s Middags moest ik kleding passen en dat was best wel een ramp. Want alles was veel te groot. Maar ook echt veel te groot. Dus heb alleen mijn eigen Tenue De Ville. Daarna had ik nog een Diner en toen lekker mijn kamertje in gegaan en die was helemaal ingericht door mijn ouders en Roy ❤ echt zo lief van hun. ’s Avonds bleef Roy lekker bij mij slapen. Waar ik overigens wel blij mee was. Want het was toch mijn allereerste nacht alleen.

Het was een drukke maar wel leuke dag. Ik was daarna helemaal gesloopt en ben lekker mijn bedje ingedoken.. jaja, het is nu officieel begonnen!!

 

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Het is begonnen!

  1. Sannie

    Lieve lieffie van mij! Wij hebben met z’n 3 met heel veel liefde je kamertje ingericht! En wat is je kamer leuk en gezellig met je licht blauwe en roze spulletjes! Een fijn “eigen” plekje waar jij je hopelijk snel thuis voelt! LY ♡ liefs mamsie xx

    Like

Geef een reactie

