Normal day #7

Het is nu 10.03 en ik zit op de bank bij mijn vriendje. En het besef dat ik over precies 1 week al onderweg ben naar Maastricht is gek, Heel erg gek. Het is vandaag donderdag en volgende week donderdag is dus de officiële verhuizing. Spannend 😁

Maar ook het besef dat ik eigenlijk absoluut nog niet klaar ben voor Maastricht is ook een beetje stressend. Nou, niet klaar.. Das niet helemaal de juiste omschrijving. Want aan de andere kant ben ik er namelijk wel helemaal klaar voor.. Dus ja.

Over iets meer dan 2 uurtjes heb ik weer met Alicia afgesproken in het centrum van Haarlem. Dan gaan we lekker even wat drinken en een beetje shoppen, want ik moet ook zeker nog wat spulletjes kopen voor Maastricht.

 

Inmiddels in het 16.50 en zit ik thuis op bank. Ik kom net terug uit de stad. Het was echt heel erg gezellig met Alicia. Wij hebben heerlijk gelunched bij Brinkman Café op de Grote Markt.

Wij hadden heerlijke warme chocolademelk, want het is nogal koud buiten en daarbij een hele grote panini met Mozzarella, tomaat en pesto. Daarna gingen we weer even winkeltjes kijken. Ik heb nog meer kaftpapier gekocht en daarnaast een theeballetje waar je losse thee in kan doen. En in een heel leuk thee winkeltje heb ik een heerlijke thee gekocht.

23                          22

 

Het was zeker een geslaagde en gezellige middag!

 

Liefs Ariadne

Geef een reactie

