Inpakken #1: Beautystuff

Zoals de titel al zegt ga ik het vandaag hebben over het inpakken van mijn spullen. Het komt nu namelijk steeds dichterbij en volgende week is het al zover. Morgen nog precies 1 week en dan verhuis officieel naar Maastricht. En ik ben dus al druk bezig met het inpakken van wat spulletjes.

In de aankomende artikelen die jullie gaan zien, ga ik het over mijn inpakskills hebben *kuch*. Elk inpakartikel gaat over een ander onderwerp en vandaag begin ik met iets dat misschien niet het belangrijkste is, maar wel heel leuk is om over te schrijven en natuurlijk uit te zoeken en in te pakken. Ik ga het namelijk hebben over mijn Beautyspullen die meegaan naar Maastricht.

Het is dat ik bezig was met het inpakken en uitzoeken van mijn beauty en verzorgingspulletjes, dat ik op het idee kwam dat het misschien wel leuk is om te laten zien wat ik allemaal meeneem aan ‘overige’ spullen. Maar ook aan schoolspullen en woonartikelen enzo. Dus dat kunnen jullie aankomende week verwachten.

Maar nu ga ik het dus hebben over mijn Beautystuff. Laten we snel beginnen.

Al mijn Beautystuff pak ik groot en deels in, in mijn Pip studio beautycase:

inpak6Deze beautycase heb ik nu ongeveer 5 jaar denk ik. Ik heb hem gekregen van mijn ouders toen ik in de eerste zat en ik terug kwam van een hele leuke figuratie opdracht voor de film Nova Zembla. De beautycase was te koop bij de Bijekorf in Amsterdam. Ik ben er heel erg blij mee en sindsdien gebruik ik hem eigenlijk altijd als ik op vakantie ga, omdat het gewoon heel erg handig is.

En om mijn spullen te verhuizen leek het mij ook wel handig om gebruik te maken van mijn beautycase. Dus hier gaan mijn spulletjes in. Maar wat voor een spullen???

Ik moet wel even zeggen dat nog niet alle Beautystuff spulletjes zijn ingepakt. Dus dat ik maar een aantal dingen laat zien πŸ˜€

Laat ik beginnen met dat het natuurlijk best belangrijk is dat je lekker ruikt en je je kunt wassen. Dus je een lekker fris en schoongevoel krijgt. En dan misschien ten slotte nog een leuk vrolijk kleurtje aanbrengt op je nagels en lippen. Ik begin met ‘Categorie Roze’ .

Deze producten ruiken lekker en fleuren je dag weer een beetje op. Maar wat neem ik nou mee?

inpak1Dit is ‘Categorie Roze’. Het bestaat uit een Roze nagellakje van P2, een mooie roze lipsteen van Catrice, een Frambozen Douchejel vanΒ The Body Shop en een heerlijke Bodysplash van Victoria Secret.

De Bodysplash neem ik mee omdat ik het zonde vind om een dure parfum mee te nemen. Dit is een heerlijk verfrissende bodymist die je altijd even kan opspuiten en ook niet te overheersend is. En overigens, ik heb deze van mijn lieve vriendje gekregen een aantal weekjes geleden.

Verder is het natuurlijk lekker om een zoete douchejel bij je te hebben en nagellak en lipstick is altijd leuk.

Dan gaan we door naar ‘Categorie Naturel’.Β  Hierbij de iets meer verzorgende producten voor de huis en nagels en natuurlijk iets mooie voor je ogen.

inpak2

Dit is ‘Categorie Naturel’. Dat bestaat uit een body butter van The body shop, een Base coat nagellakje van Essie en een oogschaduwpalletje van Catrice. Deze producten zijn gewoon handig om in mijn kamer te hebben liggen. De Shea body butter is erg verzorgend, dus goed voor mijn huis. En het oogschaduwpalletje zorgt voor wat kleur op mijn ogen.

Dan gaan we door naar ‘Categorie Kleur’.Β  Ik hou namelijk echt van lipsticks, dus daarom heb ik ook besloten om al mijn lipsticks mee te nemen. Dus dat wordt een leuk gekleurd groepje.

inpak3Dit zijn ze, mijn 3 MAC lipsticks. Ik vind het een heerlijk merk, met goede kwaliteit.

Dit zijn de volgende lipsticks:

links: Show Orchid, een hele mooie donker roze kleur.

Midden: Ruby Woo, hele donker rode kleur.

Rechts: Candy JumJum, zoals de naam al zegt, een roze snoepkleur.

En dan gaan we door met ‘Categorie Paars‘.

inpak4

Dit bestaat uit een Axe deo, een paars nagellakje van P2 en een nagellakremover van de Hema. De deo spreekt eigenlijk wel voor zich, de nagellak is gewoon weer een vrolijk iets en bij nagellak hoort natuurlijk een remover, dus dat vond ik ook belangrijk.

En dan door naar de allerlaatste categorie, namelijk ‘Categorie Zwart’. In deze categorie zitten dagelijkse dingen.

inpak5

Namelijk mijn mascara van Make up studio, waar ik heel enthousiast over ben en daarnaast mijn P@ eyeliner die ik elke dag ook draag eigenlijk. Dus die moeten natuurlijk mee!!

Liefs Ariadne πŸ™‚

Geef een reactie

