13/14/15/16/17/18 of 365 Stories

Jaja, vandaag is het weer tijd voor een 365 Stories! Ik ga weer verder waar wij gebleven waren en dat is bij dinsdag 13 januari!

Dag 13: Wekelijkse dingen

Vandaag is het dinsdag en zit ik weer een dagje bij mijn vriend. Gisteren had mijn mamsie wat spulletjes gebracht en ik ging vandaag dus netzo als Roy even de leerboeken in. Wat ik dacht: laat ik alvast een Nederlands beginnen! Dus zo gezegd, zo gedaan. ’s Middags had Roy zijn hertentamen en moest ik weer eens naar de fysio vanwege mijn been. De afgelopen weken is het echt een stuk beter gegaan met mijn been. Veel minder tot geen last. Alleen het mindere was dat ik de afgelopen weken heel erg last van mijn rug had. Dus dat zei ik natuurlijk tegen mijn fysio en die ging met mijn rug aan de slag. Mijn rug is na de behandeling ingetaped en het deed behoorlijk veel pijn als ik eerlijk ben. Na de fysio ging ik naar Roy’s huis en was tot grote verbazing Roy ook al terug van zijn tentamen. Toen gingen we eten en ’s avonds richting mijn huis. Daar hebben wij nog even op de bank tv gekeken en toen gaan slapen, ik was kapot.

 

Dag 14: Rustig aan

Vandaag werd ik dus thuis wakker, alleen dan wel met Roy naast mij. Het is woensdag en we deden rustig aan, Roy leren voor tentamen en ik weer wat dingetjes regelen voor school. ’s Middags hadden we nog een film gekeken en had ik nog even wat spulletjes gekocht alvast voor de Reünie van zaterdag. Toen eten en daarna weer richting Roy’s zijn huis.

 

Dag 15: Oppassen

Vandaag werd ik weer bij Roy wakker. We deden rustig aan en ik heb een beetje tv gekeken en wat andere dingetjes gedaan. Rond een uur of 4 vertrok ik richting huis. Want ik moest oppassen op mijn buurmeisje. Het was heel gezellig, we hebben spelletjes gespeeld, Spangas gekeken, gepuzzeld en nog meer spelletjes. Ik was rond half 10 thuis en toen thuis lekker op de bank nog even tv gekeken en daarna gaan slapen.

 

Dag 16: Alone

Deze ochtend was ik weer eens alleen thuis. Ik heb aan mijn blog gewerkt, dingen geregeld. ’s Middags was mijn mamsie weer thuis en hebben wij samen even boodschapjes gedaan en nog wat dingen voor school. ’s Avonds was het na lange tijd weer een keer meidenavond, dus gingen wij lekker een film kijken.

 

Dag 17: Reünie

Vandaag was het dan zover. Ik zag mijn oude basisschool klasgenootjes weer. Rond 20.30 kwamen ze en we hadden afgesproken om allemaal wat lekkers mee te nemen. Het was een zeer geslaagde avond. We hebben veel gelachen, gepraat en nog meer gelachen. Ik vond het echt heel erg leuk om iedereen weer een keer gezien te hebben en dat moeten wij zeker vaker doen met zijn allen.

 

Dag 18: 5 Maandjes.

Vandaag is het zondag en het is de 18de. Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen, hadden Roy en ik vandaag precies 5 maandjes. Maar we zouden elkaar vandaag niet zien. Maar het ging anders dan gepland. Om 19.00 nam ik namelijk de bus naar Hoofddorp en bleef ik lekker bij Roy slapen. Het was weer gezellig. Voor de rest heb ik die dag de hele dag in mijn pyjama gezeten en beetje aan mijn blog gewerkt en dingen voor school gedaan.

19

 

Het was weer een bewogen weekje!

 

Liefs Ariadne

Een gedachte over “13/14/15/16/17/18 of 365 Stories

Geef een reactie

