Normal day #6

Vandaag is het zondag 18 januari, het is nu 15.02 en ben natuurlijk dit artikel aan het schrijven. Het was een late avond vannacht. Ik had namelijk een reünie met de mensen van mijn basisschool. Het was echt super gezellig en ook echt heel erg leuk om iedereen weer een keer te zien. Ik heb heel erg genoten van gisterenavond!

2015/01/img_2297.jpg

Ook is het vandaag dus de 18de en betekend dat ik vandaag precies 5 maandje hebt met mijn lieve vriendje Roy, wat gaat de tijd toch onbegrijpelijk snel. Vanavond ga ik lekker naar hem toe.

Ook ga ik vandaag even schooldingen doornemen en opschrijven wat ik nog nodig heb enzo aan schoolspullen, zodat ik deze week nog even schoolspullen bij de action kan halen.

Misschien is het wel leuk om te vertellen dat ik een aantal weekjes geleden mijn rooster voor mijn eerst schoolweek heb gekregen. Ik begin met mijn eerst praktijk week. Ik begin dat in het restaurant. Wat mij echt super leuk lijkt. En dan leer ik meteen al super veel natuurlijk.

 

17

Op het rooster kunnen jullie zien dat ik 11, 12, 13 februari om 16.00 begin en dan werk tot sluit. En dan heb ik een klein weekje vakantie en dan moet ik 20 en 21 februari weer werken van 16.00 tot sluit.

Dus volgens mij wel lekker om zo school te starten. En ik heb er zeker zin in!!

 

 

 

 

Op dit moment ben ik heerlijk muziek aan het luisteren, ik heb net even snel tussendoor een nieuwe leuke playlist aangemaakt met nieuwe maar ook een aantal oude nummers. Dus nu lekker keihard de muziek aan hahha. Dan heb ik ook meteen weer een nieuwe playlist voor in de bus en zometeen voor in Maastricht. Dus dat ik ook mooi meegenomen.

 

Verder ga ik zo dus naar mijn vriendje toe. Zometeen eerst nog even douche en omkleden en dan de 300 pakken naar Hoofddorp Station.

Tot snel!

Liefs Ariadne

2015/01/img_2282.jpg

Een gedachte over “Normal day #6

Geef een reactie

