5/6/7/8/9/10/11/12 of 365 stories

Goedemorgen allemaal! Vandaag weer een 365 stories. Alleen deze week iets later dan gepland.

Dag 5:

Vandaag werd ik wakker naast Roy. Ik was nog een nachtje blijven slapen, omdat Roy geen school had vandaag. Verder ging Roy leren en was ik beetje met mijn blog bezig en verder beetje youtube-filmpjes kijken. ’s Middags gingen wij even het dorp ik, even er lekker tussenuit en meteen even een beetje shoppen.

Ik heb toen mijn nieuwe rugzak gekocht. Hij is van Herchel. Misschien kennen jullie de tas wel.

21Dit is hem dus. Ik ben er heel erg blij mee. Ik had hem al op het oog, want het leek mij wel handig om een rugzak te kopen vanwege mijn rug. Omdat ik natuurlijk die hamstringblessure heb en dat te maken heeft ook met mijn rug. Leek het mij gewoon beter om een stevige rugzak te kopen, omdat dat gewoon veel beter voor je lichaam is. Dus deze kocht ik die dag. En verder kocht ik nog wat kaftpapier bij de V&D.

Daarna gingen wij weer naar Roy’s zijn huis en een uurtje later vertrokken wij richting het Spaarne Ziekenhuis, want Roy had autorijles en ik ging naar huis. Rond half 6 was ik thuis en gingen we lekker eten, dan nog wat tv kijken en naar bed.

Dag 6:

Vandaag was mijn mamsie vrij en was ik ook thuis dus vandaag wat dingetjes geregeld voor mijn school alvast. Alles even op een rijtje gezet, zodat ik dat allemaal al heb. Verder gewoon in huis gerommeld en niet heel veel bijzonders.

Dag 7:

Vandaag had ik met een oud klasgenootje afgesproken. We hadden om 12.00 afgesproken op Haarlem Station, want wij wilde namelijk een dagje shoppen in Amsterdam! We namen de trein richting Amsterdam Centraal en liepen richting de Beijenkorf. Daarna liepen wij de Kalverstraat in en gingen wij lekker winkeltjes kijken. Ik heb niet zo heel veel gekocht, Alicia wel wat meer. Daarna liepen wij weer richt Amsterdam Centraal en pakte wij de trein richting Schiphol. Toen hadden wij nog een rondje gelopen op Schiphol Plaza. En toen namen wij de 300 richting Haarlem Station, allen stapte ik ut bij Hoofddorp Station, want ik ging nog even langs mijn vriend. Daar aangekomen, bleef ik lekker eten en ging daarna weer richting huis. Want Roy had voetbaltraining. Dus ik was weer redelijk op tijd thuis. Toen lekker mijn bedje in en slapen.

IMG_1441

Dag 8:

Vandaag is het donderdag en was mijn mamsie ’s Ochtends werken en was ik dus alleen thuis en heb ik weer aan mijn blog gewerkt en verder nog wat dingetjes geregeld. ’s Middags was mijn mams wel thuis en toen hebben wij eigenlijk HELEMAAL NIKS gedaan. Lekker geluierd.

Dag 9:

Vandaag was ik weer de hele dag alleen thuis. Dus eerst een beetje uitgeslapen en daarna weer aan mijn blog gewerkt. Ook kreeg ik vandaag mijn pakketje binnen met mijn laatste schoolboeken. ’s Middags kwam Roy gezellig langs en zijn we begonnen aan de tekenfilm Frozen. Wat overigens een hele leuke film is!

Roy bleef ook gezellig eten en ’s avonds hadden wij nog wat tv gekeken en daarna bracht ik Roy naar Haarlem Station en nam hij de bus naar huis.

Dag 10:

Vandaag ging ik met mijn ouders naar Amstelveen, want ik had die avond namelijk een verjaardagsfeest en ik wilde originele cadeautjes uitzoeken. Dus ik wilde naar de nieuwe KIKO winkel in Amstelveen. 2 weken geleden was ik er voor het eerst met Roy en had ik al wat leuke spulletjes gekocht. Maar nu ging ik er weer even kijken. Verder heb ik ook nog 2 paar panty’s gekocht voor in Maastricht en heb ik een hele mooie nieuwe zonnebril van Ralph Lauren gekocht, waar ik echt heel erg blij mee ben.

’s Avonds had ik dus dat feestje, het was echt heel erg leuk en gezellig. Het begon om 20.30, ik was er zelf pas om 21.30 en het was op het Houtplein in Haarlem. Het was een hele leuke avond. Na het feest liep ik richting de bushalte, want ik ging naar mijn vriend toe. Het was inmiddels 00.40 dat ik aankwam op Hoofddorp Station. Toen gingen wij nog even tv kijken en daarna heerlijk naar bed, want Roy moet de volgende dag ook voetballen.

Dag 11:

Vandaag werd ik weer wakker naast Roy. Maar het was al 9 uur en Roy moest over een half uur al richting de voetbal. Dus haasten en opschieten werd dat. Om half 11 begon de wedstrijd, ze speelde uit, namelijk in Vijfhuizen. Maar toen ging het mis. Roy’s enkel was helemaal dik en blauw en rood. Dus dat werd ’s middags naar de huisartsenpost. Daar waren wij geweest en die stuurde Roy door naar de EHBO. Daar foto’s gemaakt en uiteindelijk bleek dat Roy zijn enkelbanden in of afgescheurd zijn. Dus nu kreeg hij drukverband. De rest van de dag heb ik voor Roy gezorgd en ik bleef dus ook slapen weer.

Dag 12:

Vandaag is het maandag en werd ik weer met Roy wakker. Verder ben ik vandaag bij Roy om hem een beetje te verzorgen en hem op te vrolijken. Verder is Roy leren en ben ik een beetje filmpjes aan het kijken en Roy aan het helpen. Ook vanavond bleef ik weer slapen. ’s Avonds keken wij een filmpje en daarna lekker gaan slapen.

Liefs Ariadne

Geef een reactie

