Normal day #5

Vandaag is het alweer vrijdag 9 januari en zit de allereerste week van Januari er al weer op. Het gaat echt sneller dan gedacht. Vandaag ben ik een beetje aan het bloggen en wat andere dingetjes doen. Ook ben ik beetje aan het kijken naar de afgelopen tijd en wat ik nog niet gepost heb. Zoals aankoopjes, nieuwe informatie enz. Daardoor kom ik er achter dat ik een aantal nieuwe dingen nog niet op mijn blog heb geplaatst. Dus daar is het nu mooi de tijd voor!

Ik heb een tijdje geleden in de sale nog nieuwe schoenen gekocht voor mijn opleiding. Namelijk ballerina’s. hieronder een foto daarvan.

 

15

 

Ook heb ik op 6 december een combimagnetron gekocht bij de Blokker, die was in de actie en mijn ouders en ik vonden het een goede deal om die te kopen. Het is zowel een oven als magnetron, dus super handig!!

16

 

En al een hele tijd geleden heb ik voor mijn allerlaatste eindpresentatie van Lucia Marthas. 2 hele mooie wijnglazen van mijn ouders gehad. Met Oudjaar heb ik daar samen met Roy alvast uitgedronken!

17

 

Liefs Ariadne

 

Geef een reactie

