Sinterklaas

Om dit artikel te schrijven vind ik eigenlijk een beetje raar. Ik zal het even uitleggen waarom, dit artikel had ik eigenlijk al een tijdje geleden geschreven, maar toen trad er een probleem op, namelijk dat ik opeens alles kwijt was. Ik had een heel erg leuk en uitgebreid Sinterklaas artikel geschreven en die was opeens weg. Waarschijnlijk niet goed opgeslagen ofzo. Dus toen was mijn hele artikel weg. Toen ben ik opnieuw begonnen met mijn Sinterklaasartikel, maar er waren ook nog andere artikelen die ik snel wilde posten. Maar helaas ging het toen weer verkeerd.. Dus dit wordt de derde keer dat ik dit artikel probeer te schrijven en hopelijk lukt het dit keer wel. Ik zal wel even mededelen dat ik het door mijn werk en kerst enzo druk heb gehad en daarom dit artikel ook pas 1 maand later komt. Namelijk vandaag.

Maar goed, na deze inleiding ga ik eindelijk beginnen aan mijn Sinterklaas artikel.

Dit jaar vierde ik Sinterklaas 2 maal, namelijk met Roy’s familie en natuurlijk met mijn ouders en Roy. Op 5 december, dus op officiële pakjesavond vierde ik het met Roy’s familie. We hadden een aantal weekjes geleden lootjes getrokken en voor die persoon moesten wij cadeautjes kopen met een budget van € 20 euro. En daarnaast moesten wij ook nog een gedicht schrijven. We mochten eindelijk weten wie wie had getrokken. En wat het leuke was, was dat ik Roy had getrokken. Daar was ik natuurlijk heel erg blij mee. We vierde het bij de tante van Roy. Toen iedereen verzamelt was gingen wij eerst eten en daarna begonnen we met de eerste gedichte en cadeautjes. Het was een lange zit, maar erg gezellig. Ik heb allemaal spulletjes gekregen voor mijn kamer, hieronder zien jullie de spulletjes.

9

 

 

 

 

 

 

De volgende dag vierde ik Sinterklaas thuis. Daar deden wij dat wij voor een bedrag van € 5 euro per persoon een cadeautje moest kopen. En gingen wij spelletjes spelen op de Xbox Kinect. Toen heb ik van mijn ouders een geurhoudertje gekregen van het merk Scentchips. Sinds vorig jaar juni ben ik helemaal weg van dit merk en heb ik meteen gezegd dat ik er ook 1 wil voor in Maastricht. En ja hoor, ik kreeg er 1tje.

14

Verder heb ik van mijn vriend nog lekkere douche en bad spulletjes gehad.

 

Het was een hele leuke Sinterklaas!

 

Liefs Ariadne

 

Geef een reactie

