All I want for Christmas is…

2

Vandaag dan eindelijk het vervolg op mijn kerstartikeltje van 24 december. Toen zat ik op mijn werk toen ik dat artikel schreef. Het was die avond kerstavond en zoals jullie toen konden lezen, ging ik uiteten met mijn ouders en mijn vriend bij Scampie.

Wij hadden gereserveerd voor half 8. Wij kwamen daar iets voor half 8 en het was echt heel druk in de stad vanwege Serious Request. Die avond was namelijk het grote slotconcert van SR. Scampie bevindt zich midden in het centrum van Haarlem. Je kan er heerlijk eten. Als voorgerecht had ik zalm, hoofdgerecht had ik zeebaars en als toetje een tombe van ijs. Het heeft mij echt heerlijk gesmaakt en het restaurant is zeker een aanraden voor als jullie een keer in Haarlem zijn.

Rond een uurtje of 22.00 waren wij klaar met eten en was het tijd om naar huis te gaan. Het was een stukje lopen naar de auto, want we hadden hem bij mijn mams der werk gezet. Toen we eenmaal thuis waren was het cadeautjes tijd. We hadden een boom vol met cadeautjes en we waren allemaal natuurlijk erg nieuwsgierig wat we zouden krijgen.

Ik heb van mijn ouders theedoekjes en handdoekjes gehad voor in mijn kamer en daarnaast een heel leuk iets, iets wat ik al een tijdje op het oog had, namelijk een knuffelkonijn, waarvan je de buik in de magnetron kan doen, waardoor je hem kan gebruiken als kruikje. Voor de mensen die geen idee hebben waar ik het over heb. Dit is hem:

 

6

Verder heb ik nog een heel leuk en lief cadeautje van mijn lieve vriendje Roy gehad, namelijk een leuk zilver kettinkje met een zilver hartje eraan. Op de foto hieronder heb ik het kettinkje om.

Dat was een hele leuke kerstavond!

 

Eerste kerstdag:

De volgende ochtend werden Roy en ik weer samen wakker en toen hadden we kerstontbijt!! Na een heerlijk ontbijt maakte wij ons klaar om richting Hoofddorp te gaan om namelijk Kerst te vieren met Roy’s familie.

7

 

 

<– Dit was ons kerstontbijtje!

 

 

 

 

Rond een uur of 1 kwamen wij bij Roy’s huis aan en daar zaten wij met de hele familie. ’s Avonds hadden wij een heel uitgebreid Kerstdiner. Ik zat na het kerstdiner ook echt heel erg vol! Rond een uurtje of half 9 vertrokken Roy en ik weer richting mijn huis. Want we wilde niet al te laat gaan slapen omdat we de volgende dag namelijk iets heel leuks gingen doen, namelijk naar De Efteling!! En daarvoor wilde we natuurlijk wel een beetje uitgerust zijn.

 

Tweede Kerstdag:

De volgende ochtend kleedde we ons warm aan en vertrokken wij rond 10 uur richting Kaatsheuvel, namelijk richting De Efteling. Wij verheugde ons hier al een flinke tijd op en wij hadden er ook heel erg veel zin in.

Het was behoorlijk druk op de weg, waardoor we vlak bij Kaatsheuvel ook even vaststonden, waardoor wij wat later aankwamen dan gepland. Maar we hadden gelukkig nog steeds een hele middag en avond voor de boeg. Wij waren en rond ongeveer kwart voor 12. Toen lieten we onze tickets zien en waren we eindelijk in de Efteling. We liepen door het sprookjesbos, richting Droomvlucht, zijn naar Raveleijn geweest. Richting Pandadroom, de Bobslee, Fata morgana, de watershow enz. Verder hebben we ook nog lekkere warme chocolademelk gedronken, want het was nogal koud. Heerlijk erg koud eigenlijk wel als je de hele dag buiten rondloopt. Maar het was zeker een hele leuk dag!

5               foto         8

 

Rond 20.30 verlieten wij het park en liepen wij richting de auto. We gingen richting huis. Onderweg hadden wij nog even snel wat gegeten bij de Mac Donalds, want wij hadden nog niet avond gegeten. Daarna met volle gas richting huis. Rond 11 uur waren wij thuis en doken we meteen ons bedje in. Want we waren kapot.

 

Derde Kerstdag:

De volgende ochtend werd ik weer heerlijk naast Roy wakker en vandaag wilde Roy en ik nog een ‘derde Kerstdag’ vieren. Want wij hadden Kerst nog niet met zijn tweetjes gevierd dus hadden we bedacht om deze dag iets met zijn tweetjes te doen.

Het was nogal treurig weer buiten, er viel al de hele dag namelijk natte sneeuw. Dus besloten Roy en ik naar Amstelveen te gaan om daar te shoppen en om ’s avonds naar de bioscoop in Hoofddorp te gaan.

Rond 1 uur vertrokken Roy en ik met de 300 richting busstation Amstelveen. Gelukkig een hele makkelijke en snelle verbinding, waardoor wij er redelijk snel waren.

Wij gingen naar de Beijenkorf, Sting, Jack en Jones, etos en natuurlijk naar de KIKO. Ik wist dat de KIKO net nieuw was en dat ik 1 van mijn favo make up winkels, dus daar wilde ik wel even een kijkje nemen natuurlijk. Na heerlijk een middagje gewinkeld te hebben, haalde wij pizza’s en wat te snoepen bij de Appie en namen wij de bus richting Hoofddorp Station. Eenmaal thuis bij Roy aangekomen gingen wij heerlijk eten en ons klaarmaken voor de bios. Wij gingen naar de film Exodus. Heel goed verhaal en zeker een aanrader!!

Na de film heerlijk naar huis en ons bedje in!

 

Ik heb een hele leuke kerst gehad!

 

 

liefs Ariadne

 

 

 

 

Geef een reactie

