2/3/4 of 365

Vandaag weer een artikeltje over het nieuwe jaar en de 365 stories. Vandaag heb ik het over dag 2/3 en 4 van 2015. Laten we beginnen met dag 2.

Dag 2; Een geslaagd feestje 😀

Zoals jullie misschien in de vorige 365 hebben kunnen lezen zou ik op 1 januari samen met Roy lekker uitgaan. Dat hebben wij gedaan. Alleen was het niet zo heel erg geslaagd. Wij waren naar club Ruis, waar het echt hartstikke rustig was, wat Roy en ik overigens heel erg gek vonden omdat het natuurlijk gewoon kerstvakantie is. Maar jaa, en verder was de muziek niet heel erg leuk. Maar alsnog vond ik het wel een leuke avond en ik was blij dat mijn hele lieve vriendje Roy mee was. Want we hebben toch nog even lekker gedanst.

Rond 2 uur vertrokken we richting huis en hebben wij thuis nog even een appelbeignet gegeten en daarna lekker ons bedje ingedoken.

De volgende ochtend hebben wij heerlijk uitgeslapen, Roy ging even leren voor zijn tentamenweek en ik ging nog even wat dingetjes voor school regelen. Zoals het bestellen van mijn overige schoolboeken.

Rond een uur of 3 gingen wij naar de Ikea, om te kijken voor een kastje voor Roy en wat dingetjes voor in mijn kamertje voor in Maastricht. Uiteindelijk heb ik alleen een kastje gekocht, hier later deze maand meer over!

Daarna gingen wij weer naar huis en dook Roy weer de leerboeken in en ging ik even boodschappen doen, daarna eten en lekker tv gekeken en daarna weer heerlijk naar bedje!

Dag 3; Goedemorgen

Vandaag stond ik weer op met Roy naast me, alleen deze dag wat vroeger, want Roy moest op tijd richting huis. Daarna ben ik lekker aan mijn blog gaan werken, omdat ik ook alleen thuis was en ik nog wat artikeltjes vooruit moest schrijven en nog wat moest inhalen. Daarnaast heb ik ook mijn messen set voor de Hotelschool bestelt. Dus dat is nu allemaal geregelt.

Eigenlijk heb ik de hele dag aan mijn blog gewerkt. ‘ S avonds heb ik lasagne gemaakt en daarna ging ik naar Roy, daar bleef ik slapen.

Dag 4; Hi

Vandaag is het 4 januari, dat betekend dat mijn opa vandaag precies 5 jaar is overleden. Best al lang eigenlijk, het voelt nog steeds als de dag van gisteren. Het is bizar om te beseffen dat het al zo lang geleden is en hoe snel de jaren eigenlijk om vliegen.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/23c/77303139/files/2015/01/img_1429.jpg

Dit is nog een hele leuke oude foto met mijn lieve opa.

Verder werd ik vandaag weer wakker in de armen van mijn lieve vriendje. Hij is nu leren, dus heb ik even lekker de tijd om aan mijn blog te werken!! Zometeen gaan we nog even het dorp in en daarna blijf ik bij hem eten en nog een nachtje slapen.

Liefs Ariadne

Een gedachte over “2/3/4 of 365

Geef een reactie

