Aftellen.

Vandaag is het zaterdag 3 januari en nu ik dit zo type besef ik eigenlijk pas dat ik het echt gek vind dat we alweer in 2015 zitten. Eigenlijk is het afgelopen jaar zo ontzettend snel gegaan!!

Vanaf deze week heb ik het eigenlijk heel rustig. Ik heb nu ook 2 weken ‘vakantie’ gehad. Nou, eigenlijk heb ik dat natuurlijk al 9 maanden. Als ik echt eerlijk ben heb ik het gevoel dat mijn vakantie NU pas gaat beginnen. Dat klinkt misschien heel erg gek, maar ik heb de afgelopen maanden gewerkt en andere dingen gedaan, en nu is het natuurlijk zo dat ik over iets minder dan een maandje officieel ga studeren. Dus ik heb eigenlijk het gevoel dat ik nu nog ff een paar weekjes vakantie heb. Misschien klinkt het voor jullie een beetje als gebarentaal, maar ik vind het lastig om uit te leggen wat ik bedoel haha.

Trouwens, dit is het eerste artikel dat ik schrijf vanaf mijn hele nieuwe laptop. Ik heb sinds vorige week namelijk een nieuwe Lenovo laptop speciaal voor mijn studie, waar ik echt heel blij mee ben. okee dat was best wel random, maar vond het gewoon even leuk om mee te delen.

Maar laat ik nu maar tot het hoofdonderwerp van dit artikel komen. Zoals de titel al zegt: aftellen.

Het is nu dus 3 januari en dat betekend dat het aftellen eigenlijk is begonnen. Aan het einde van deze maand woon ik op mezelf in Maastricht. Om precies te zijn op 29 januari is de verhuizing en start mijn 2de leven daar. Als ik er aan denk word ik echt best wel zenuwachtig van binnen. Maar ik heb er natuurlijk wel heel erg veel zin in!

Om precies te zijn nog 27 dagen en dan gaat het grote avontuur beginnen. Ik merk nu wel steeds meer dat het dichterbij komt.

Maar nu natuurlijk eerst nog even genieten van deze maand nog in Haarlem!

Liefs Ariadne

Geef een reactie

