Normal day #4

Vandaag is het dan zover, het is 31 december, dus oudjaarsdag en ook meteen mijn laatste werkdag bij 2contact. Het is nu 11.27 en ik moet nog ongeveer 1,5 uur en dan heerlijk naar huis. Lekker klaarmaken voor vanavond. Jaja, de laatste dag van 2014. 2014 was voor mij een heel bewogen jaar. Er is heel veel gebeurd, zoveel negatieve als positieve dingen. Natuurlijk ga ik naar de Hogere Hotelschool Maastricht. Maar jaa, ik heb dansen moeten opgeven, wat toch altijd nog veel pijn doet. Verder ben ik natuurlijk geslaagd wat geweldig is. En ben ik ontzettend blij dat ik Roy ontmoet heb en dat hij in mijn leven is gekomen.

De tijd deze ochtend gaat langzaam.. Geen idee waardoor het komt. Of omdat ik hierna ‘werkeloos’ ben 😂 en ik nu gewoon totaal geen zin meer heb in het werk ookal bel ik vandaag op Glossy. Of omdat ik heel erg zin heb in vanavond. Zometeen, als ik klaar ben met werken, dat haal ik Roy van het station en gaan wij richting mijn huis.

Ik kreeg net al deze foto van hem:

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/23c/77303139/files/2015/01/img_2186.jpg

Dozen vol met lekkere appelbeignets, oliebollen en appelflappen.. Kortom, wij verhongeren niet vanavond!!

Ahh, inmiddels is mijn ochtend al bijna voor bij.. Gelukkig maar. Ik heb vandaag helaas maar 1 sale gemaakt, maar eerlijk gezegt maakt het mij niks uit. Ondanks dat ik geen zin had om te werken en de tijd langzaam ging heb ik wel een leuke laatste werkdag gehad!

Nu snel uitloggen, uren invullen en richting het station!
Laat de avond maar beginnen!

Liefs Ariadne

Geef een reactie

