1 of 365 stories

Ten eerste iedereen een heeel gelukkig nieuw jaar gewenst!

Zoals jullie misschien wel al kunnen lezen is vandaag 1 of 365 stories begonnen. Dit kom je heel vaak tegen op social media.. Zoals facebook, insta, maar voornamelijk We❤️it.
En ik wilde hier iets mee gaan doen.

Natuurlijk begrijp ik zelf ook wel dat het mischien iets te veel is om elke DAG een artikel te schrijven. Dat is kortom gekkewerk eigenlijk. Maar toch wil en ga ik er iets meedoen, want het is wel mooi om zo 2015 te beginnen.

Vandaag is The first blanket page of a 365 pages book

Na een hele leuke oudejaarsavond, die ik samen met mn vriend en mijn ouders heb doorgebracht, hebbem wij geproost op een mooi 2015, op een beter jaar.

Daarna gingen Roy en ik richting Hoofddorp voor een feestje. Helaas viel dat feest een beetje tegen. Maar ach, ik heb als nog een super leuke jaarwisseling gehad.

Op dit moment lig ik in Roy zijn bed. Roy ging leren en toen ben ik in slaap gevallen. Vanavond zijn we van plan om 2015 even goed te beginnen, door even lekker uit te gaan.

Dus jaa, maar nu nog ff blijven liggen. Kortom lekker rustig aan het nieuwe jaar in!

Liefs Ariadne

Geef een reactie

